اخاذی با لباس مامور راهور



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب از دستگیری فردی که تحت پوشش مامور راهنمایی و رانندگی اقدام به اخاذی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

 به گزارش ایسنا، سرهنگ علی پرویزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش اپراتور مرکز پیام منطقه دو پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که فردی میانسال با البسه پلیس راهنمایی و رانندگی در حال گفت و گو و مشاجره با راننده یک دستگاه خودروی سواری است و با توجه به اینکه این اقدام که عجیب به نظر می رسید، توجه ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی منطقه را جلب کرده و آنان برای بررسی با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام شدند.

 

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب افزود:‌ زمانی که ماموران به محل رسیدند فرد مذکور سعی کرد از محل فرارکند که سرعت عمل ماموران مانع وی شده و این فرد دستگیر شد که در همان محل مشخص شد این فرد با جعل عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی، جلوی یک راننده سواری را گرفته و سعی دارد به عناوین مختلف از وی اخاذی کند.

 

پرویزی با اشاره به بازداشت این فرد به اتهام جعل عنوان گفت:‌ ماموران فرد مذکور را بازداشت کرده و وی به همراه راننده شاکی به کلانتری منتقل کردند که در بازجوییهای انجام شده متهم به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و سوء استفاده از لباس ماموران راهنمایی و رانندگی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

وی با توصیه به شهروندان در خصوص برخورد با چنین مواردی، گفت: ماموران پلیس در همه زمان کارت شناسایی معتبر همراه دارند و پیش از روبرو شدن با شهروندان و ادای احترام کارت شناسایی خود را نشان می دهند و شهروندان در صورت برخورد با مواردی که غیر از این روی می دهد می توانند مراتب را از طریق تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس گزارش دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------