آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جزئیات عملیات امدادی برای یافتن کودک ۸ ساله/ فعالیت ۱۱ تیم نجات



عملیات جستجو برای یافتن کودک مفقود شده منوجانی، با فعالیت ۱۱ تیم امدادی هلال احمر، همچنان ادامه دارد.

  به گزارش مهر ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تاکید بر اینکه سومین عملیات جستجو و نجات کودک مفقود شده منوجانی از روز گذشته با حضور ۱۱ تیم امدادی و تخصصی متشکل از ۵۵ امدادگر آغاز شد، گفت: عملیات جستجو برای یافتن کودک ۸ ساله مفقود شده همچنان ادامه دارد.

 

رضا فلاح با اشاره به سومین مرحله از عملیات جستجو برای یافتن کودک ۸ ساله منوجانی در منطقه نودژ منوجان، اظهار داشت: سومین مرحله از انجام عملیات جستجو و نجات کودک مفقود شده با حضور ۵۵ نجاتگر، امدادگر و پرسنل در قالب ۱۱ تیم امدادی شامل تیم‌های امداد و نجات کوهستان، آنست، واکنش سریع، اداره عملیات ستادی استان و تیم های محلی کوهستان در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: علاوه بر نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان، تیم های کوهستان محلی از هفت شهرستان قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب، جیرفت، کهنوج، عنبر آباد و شهر کرمان برای یافتن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شده اند و در حال جستجو هستند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تاکید بر اینکه در پی مفقود شدن سه کودک منوجانی تاکنون عملیات جستجو و نجات در سه مرحله انجام شده است، بیان کرد: دو کودک ۸ و ۹ ساله در ساعات اولیه جستجو پیدا و تحویل خانواده ها داده شدند.

 

به گفته وی، سومین مرحله جستجو و نجات برای یافتن کودک ۸ ساله مفقود شده با حضور نیروهای امدادی آغاز شده است.

 

فلاح در پایان خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تا کنون بیش از ۸۰ ساعت به صورت شبانه روزی و از طریق زمینی و ۹ ساعت پرواز بالگرد امدادی، جستجو برای یافتن کودک را با همراهی اعضای خانواده کودک مفقود شده انجام داده اند و جستجوها برای یافتن کودک همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------