پلیس،جوان21ساله را از دست آدم ربایان نجات داد/ انگیزه گروگانگیری اختلافات مالی بود



فرمانده انتظامی قزوین از رهایی گروگان 21 ساله در این استان پس از 24 ساعت تلاش بی قفه از سوی پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه 6 آدم ربا نیز دستگیر شدند.

 به  گزارش ایرنا ؛ سردار مهدی محمودی روز پنجشنبه افزود: ماموران پلیس آگاهی آبیک در پی کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد گروگانگیری در جایگاه سوخت این شهر، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و با بررسی و انجام تحقیقات لازم در محل گروگانگیری، مشخص شد فرد ربوده شده که به همراه سه نفر از دوستان خود در مسیر قزوین-تهران برای سوختگیری توقف کرده بودند در غیاب دوستان خود مورد حمله آدم ربایان قرار گرفته و به همراه یک دستگاه خودرو پژو 405 ربوده می شود.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و در مرحله نخست به دوستان فرد ربوده شده مشکوک و آنان را بازداشت کردند،اضافه کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که همراهان دستگیر شده با آدم ربایان همکاری داشته و در ادامه نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، محل اختفای گروگانگیران در یکی از شهرستان های استان گیلان شناسایی شد.

 

سردار محمودی با اشاره به تماس آدم رباها با خانواده فرد ربوده شده و تقاضای پرداخت پول در قبال آزادی گروگان و تهدید به کشتن وی،افزود: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و با نیابت قضائی در قالب 2 تیم عملیاتی از پلیس آگاهی استان و شهرستان آبیک در یک عملیات ضربتی 2 مرد و یک زن را دستگیر و گروگان 21 ساله را آزاد کردند.

 

به گفته این مقام ارشد انتظامی، آدم ربایان انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه، اختلاف حساب به دلیل عدم پرداخت بدهی بابت خرید مقادیری برنج از سوی فرد ربوده شده اعلام کردند.

 

سردار محمودی در پایان گفت: در رابطه با این پرونده در مجموع 6 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان قزوین تحویل داده شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------