در شب نشینی با فتانه فیلم پلیسی دیدیم/شوخی شوخی پیشنهاد سرقت به سبک آن فیلم را دادم و جدی اجرا کردیم



چندی پیش مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از سرقت خودرویش شکایت کرد.

 به  گزارش ایران ؛ او گفت: از شهری در اطراف تهران دو مرد و یک زن را به‌عنوان مسافر سوار کردم. در بین راه آنها اعتماد مرا جلب کردند. زمانی که به تهران رسیدیم، از من خواستند تا برایشان بستنی بخرم. من هم بدون آنکه سوئیچ را از روی خودرو بردارم پیاده شدم و آنها از این فرصت استفاده کرده و خودرویم را به سرقت بردند.

 

درحالی که با شکایت راننده پژو 405 پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز کرده بود کارآگاهان با یک پرونده زورگیری رو به رو شدند که سارقان سوار بر همین خودروی مسروقه از مردی زورگیری کرده بودند. مهندس جوانی که شاکی این پرونده بود در تحقیقات گفت: در شرق تهران سوار خودروی پژو 405 شدم، به غیر از راننده، زن جوانی روی صندلی جلو نشسته بود و یک مرد جوان هم روی صندلی عقب بود.

 

پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و در نهایت هم در محل خلوتی نگه داشت. مرد جوانی که روی صندلی عقب نشسته بود چاقویی را که به همراه داشت به طرف من گرفت و با تهدید گفت کارت عابر بانک و گوشی تلفن همراهم را به او بدهم. من مقاومت کردم و آنها با چاقو به جانم افتادند و پایم را زخمی کردند. بعد از سرقت هم از خودرو به بیرون پرتابم کردند، آن زمان به قدری حالم بد بود که نتوانستم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

 

با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت مشخص شد خودروی پژو همان خودرویی بوده که مدتی قبل از راننده میانسال به سرقت رفته بود.

 

با این فرضیه که مسافربرنماها سرقت‌های مشابه دیگری نیز در محدوده شرق تهران انجام دهند، گشت‌های ویژه پلیس به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند.

 

در نهایت 24 ساعت پس از شکایت مهندس جوان، مأموران پلیس موفق شدند خودروی پژو را در حالی که مرد جوانی سرنشین آن بود شناسایی و متهم را دستگیر کنند.

 

وی پس از دستگیری به 12 سرقت اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با فتانه در تلگرام آشنا شدم، بعد از مدتی به او علاقه‌مند شدم و صیغه‌اش کردم. در یکی از شب نشینی‌ها فیلمی سینمایی دیدم که موضوع فیلم سرقت بود. از آنجا که وضع مالی‌ام خوب نبود این فیلم وسوسه‌ام کرد تا با همان شگرد سرقت کنیم. به شوخی موضوع را برای فتانه مطرح کردم و او هم خیلی استقبال کرد. برای این کار نیاز به نفر سومی داشتیم و زمانی که به دوستم فرشید موضوع را گفتم او هم با ما همراه شد. قبل از سرقت پژو، یک خودروی پراید را سرقت کردم.

 

شگرد سرقت به این صورت بود که به‌عنوان مسافر سوار می‌شدیم و بعد از جلب اعتماد راننده از او می‌خواستیم که برایمان خرید کند. راننده هم که به ما اعتماد کرده بود سوئیچ را روی ماشین می‌گذاشت و ما هم بلافاصله آن را سرقت می‌کردیم. بعد هم با فتانه و دوستم مسافر سوار می‌کردیم؛ چون فتانه با ما بود مسافرها اعتماد می‌کردند و راحت‌تر سوار ماشین می‌شدند. خودروی پراید را بعد از چند سرقت رها کردیم و این بار خودروی پژو را سرقت کردیم. تا به حال هم از 12 نفر زورگیری کرده‌ایم.

 

با اعتراف مرد جوان، همدست او نیز شناسایی و در اطراف تهران دستگیر شد. بازپرس سهرابی دستور دستگیری فتانه و همچنین  شناسایی مالباختگان این باند را صادر کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------