اقدام عجیب یک نظامی برای بازنشستگی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مرد میانسال که برای دریافت حکم بازنشستگی پیش از موعد خودش را به دیوانگی زده بود کار دست خودش داد. او در اقدامی عجیب پسر بچه همسایه را دزدید اما به جرم آدم‌ربایی با پنج سال حبس قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری رو به رو شد. 

به‌گزارش ایران؛رسیدگی به این پرونده به‌دنبال شکایت یک مرد جوان آغاز شد.

 

وی گفت: مرد میانسالی که نظامی است در همسایگی ما زندگی می‌کند. او رفتارهای عجیبی دارد و گاهی اوقات در پله‌ها داد و فریاد راه می‌اندازد. دیروز پسر ۷ ساله‌ام در حالی که گریه می‌کرد به خانه‌مان آمد و گفت مرد همسایه وی را به‌زور به‌خانه‌اش برده است.

 

به دنبال شکایت این مرد، پسر خردسال به پزشکی قانونی معرفی شد اما آثاری از آزار و اذیت گزارش نشد. مرد میانسال بازداشت شد و آزار پسر خردسال را انکار کرد.

 

وی دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی ساجدی مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستاد و گفت: نظامی هستم و از شغلم خسته شده بودم به‌همین خاطر چند بار درخواست بازنشستگی پیش از موعد دادم اما قبول نکردند. به‌همین خاطر تصمیم گرفتم خودم را به دیوانگی بزنم. من به‌همین خاطر دو نفر از بچه‌های همسایه‌مان را دزدیدم و به خانه آوردم اما هیچ یک از آنها را آزار ندادم. می‌خواستم کاری کنم تا همسایه‌ها شهادت دهند من دیوانه هستم و بتوانم از کار کردن خلاص شوم.

 

پس‌ از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شده و او را به اتهام آدم‌ربایی به پنج سال زندان محکوم کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------