راز جسد سوخته پسر7ساله همشهری/دختر18ساله:دنده عقب رفتم و او زیر چرخ ماشین مرد؛جنازه را آتش زدم تا...



شامگاه سه‌شنبه 15 خرداد جسد سوخته پسربچه‌ای در میان بوته‌های فضای سبز جاده فرودگاه در شهرستان خرمشهر کشف شد.

 به گزارش ایران ؛ جسد بشدت سوخته و قابل شناسایی نبود اما مأموران پلیس با بررسی پرونده‌های گمشده‌ها موفق به شناسایی هویت جسد شدند. جنازه متعلق به پسر 7 ساله‌ای بود که برای خرید از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود. دو ساعت بعد از ناپدید شدن امیرعلی، جسد سوخته شده‌اش در خرمشهر کشف شده بود.

 

خبر کشف جسد سوخته به بازپرس و تیم جنایی اعلام و تحقیقات به دستور عیلرضا باوی، دادستان خرمشهر آغاز شد. در بررسی‌های میدانی توسط تیم تحقیق آنها دریافتند که دو زن سوار بر خودروی 405 در نزدیکی جسد مشاهده شده بودند.

 

با سرنخی که در دست بود، بررسی‌ها در رابطه با افشای راز این جنایت ادامه یافت تا اینکه هویت صاحب خودرو شناسایی شد.

 

صاحب خودرو دختر جوانی به نام مهناز بود که در همسایگی خانه امیرعلی سکونت داشت. دختر جوان بلافاصله بازداشت شد و در تحقیقات پرده از راز مرگ امیرعلی برداشت.

 

او گفت: سوار بر خودروی پژو 405 خود دنده عقب از پارکینگ خانه بیرون آمدم که ناخواسته با امیرعلی تصادف کردم. بسیار ترسیده بودم وقتی دیدم بچه مرده است وحشتزده دنبال راهی بودم تا جسد را سر به نیست کنم . به‌همراه یکی از دوستانم جنازه را داخل صندوق عقب خودرویم گذاشته و به سمت خرمشهر حرکت کردم. تصور می‌کردم با آتش زدن جسد هویت او برای همیشه مخفی خواهد ماند و کسی متوجه این جنایت نمی‌شود. برای همین جسد را با بنزین آتش زدیم.

 

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام خبر بازداشت دو دختر جوان گفت: متهمان به جرم خود اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------