برادرکشی به خاطر همسر/قاتل:با اینکه خرج زندگی اش را من می دادم،می خواست رابطه من و همسرم را خراب کند



مرد جوانی که درجریان درگیری خانوادگی برادرش را به قتل رسانده بود صبح دیروز درشعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران درحالی محاکمه شد که با رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافته اما از جنبه عمومی جرم برایش حکم صادر خواهد شد.

به گزارش  ایران ؛رسیدگی به این پرونده از پارسال به‌دنبال درگیری خونین بین دو برادر در شهران کلید خورد.ضارب خیلی زود دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها به قتل برادرش اعتراف کرد.

 

این متهم که شش ماه است در بازداشت است، صبح دیروز درشعبه هشتم دادگاه کیفری به‌ریاست قاضی حشمت الله توکلی و با حضور قاضی حسن محمدی مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستاد.

 

در آغاز جلسه اولیای دم یعنی پدر و مادر مقتول از قصاص فرزندشان گذشت کردند سپس متهم در مقابل قضات ایستاد و گفت: من اتهام‌ام را قبول دارم واعتراف می‌کنم که برادرم را کشتم... او زندگی‌ام را خراب کرده و باعث اختلاف بین من وهمسرم شده بود تا اینکه با او درگیر شدم و او را با ضربه چاقو کشتم....با آنکه برادرم سوابق متعدد کیفری داشت و هزینه معاش خانواده او را هم من تأمین می کردم اما باز هم بشدت پشیمانم و هرگز خودم را نخواهم بخشید او به‌هر حال برادرم بود اما ناخواسته مرتکب این جنایت شدم و حالا پشیمانم.

 

پس‌از پایان اظهارات متهم قضات وارد شور شده و بزودی حکمشان را صادر خواهند کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------