رقیب عشقی، قهرمان رزمی‌کار صاحب کمربند طلایی را با گلوله کشت



رقابت عشقی دو جوان ورزشکار که دلبسته یک دختر شده و از مدت‌ها پیش به‌خاطر ازدواج با او بشدت اختلاف داشتند، سرانجام با کشته شدن یکی از آنها پایان یافت.

 ایران نوشت:در این جنایت که شامگاه پنجشنبه رخ داد، پسر جوانی که اسلحه شکاری در دست داشت سراغ رقیبش رفت و او را که قهرمان ورزش‌های رزمی بود با شلیک گلوله‌ای کشت.

 

در این واقعه که نوزدهم بهمن اتفاق افتاد  پسر جوانی به‌نام حمزه که در یکی از قهوه‌خانه‌های شهرستان رامسر نشسته بود ناگهان رقیب عشقی‌اش را در چند قدمی خود دید. اما مرد مهاجم بدون آنکه فرصتی برای عکس‌العمل به قهرمان دارای کمربند طلایی مبارزات آزاد کشور بدهد، لوله اسلحه‌اش را به‌طرف او نشانه رفت و ماشه را چکاند.

 

 مرد جوان که هدف گلوله قرار گرفته بود ناگهان نقش زمین شد و جوان مهاجم بلافاصله بعد‌ از شلیک پا به فرار گذاشت. همان موقع دوستان قربانی که شاهد ماجرا بودند، پیکر نیمه‌جان و خون‌آلود حمزه را به بیمارستان انتقال دادند و پلیس را نیز در جریان قرار دادند.

 

دقایقی بعد تیمی از مأموران با حضور در محل حادثه تحقیق در این باره را آغاز کردند و بعد هم برای اطلاع از سرنوشت پسرجوان راهی بیمارستان شدند. اما دریافتند با وجود تلاش‌های تیم پزشکی، جوان مجروح بر اثر خونریزی شدید جان سپرده است. با مرگ جوان رزمی‌کار، تجسس‌های گسترده برای دستگیری مهاجم مسلح آغاز شد.

 

در بررسی‌های کارآگاهان پلیس رامسر مشخص شد این دو جوان از مدتی قبل به‌دختر جوانی علاقه‌مند شده و هیچ‌کدام قصد عقب‌نشینی در این رقابت عشقی را نداشتند.

 

همچنین پلیس دریافت که این دو مدتی قبل درپی بروز اختلافاتی با هم درگیر شده بودند که حتی طی نزاعی یکی از آنها با ضربه کارد زخمی شده بود. این اختلاف‌ها ادامه داشت تا اینکه یکی از آنها دراوج خشم، سراغ رقیب عشقی‌اش رفت و با اسلحه شکاری او را هدف قرار داد و باعث مرگش شد.

 

جست‌وجو‌های گسترده پلیسی برای به‌دست آوردن ردی از متهم به‌قتل فراری ادامه یافت تا این‌که با توجه به اطلاعاتی که از پاتوق‌های احتمالی جنایتکارفراری در اختیار پلیس قرار گرفته بود، مأموران این مکان‌ها را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار دادند.سرانجام مخفیگاه متهم در منطقه «چالکرود» رامسر شناسایی شد وآنجا به محاصره مأموران درآمد.

 

محمدصادق شاه‌نظری - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامسر- در این باره گفت: مأموران انتظامی موفق شدند در کمتر از سه ساعت و در عملیات ویژه پلیسی، متهم به قتل فراری  را شناسایی و دستگیر کنند. در حال حاضر تحقیقات تخصصی ازمتهم آغازشده است تا ابهام‌های موجود درپرونده برطرف شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------