دستگیری عاملان حریق در امامزاده سیدمحمد سورشجان در کمتر از 10 ساعت



فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری عاملان ایجاد حریق در امامزاده سید محمد سورشجان طی کمتر از 10 ساعت توسط ماموران فرماندهی انتظامی بخش لاران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدروح‌الله موسوی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر بروز حریق در امامزاده سید محمد سورشجان بلافاصله ماموران انتظامی در معیت عوامل آتش‌نشانی به این محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد بر اثر آتش‌سوزی قسمت‌هایی از ساختمان و وسایل موجود در امامزاده از بین رفت است که با آغاز تحقیقات پلیسی و بررسی همه جانبه موضوع فرضیه عمدی بودن حریق مطرح شد.

 

موسوی تصریح کرد: در بررسی میدانی سرنخ‌های از فرد دخیل در این موضوع به دست آمد و با قرائن به دست آمده دستگیری عاملان آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد مظنون را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس ابتدا از بیان حقیقت تفره می‌رفت لیکن پس از موجهه با دلایل و قراین محکم پلیس به بزه انتسابی و ارتکاب آن با کمک دوستش اعترف کرد.

 

رئیس پلیس شهرستان شهرکرد با اشاره به دستگیری هم‌دست دیگر عامل آتش سوزی از معرفی متهمان به مرجع قضایی خبر داد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------