تیراندازی ماموران به خودروی قاچاقچیان در شاهرود



فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱۲ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شاهرود خبر داد. 

به گزارش ایسنا و  به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار قاسمی درتشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر پس از دریافت خبری مبنی بر انتقال ده‌ها کیلو تریاک از استان سیستان و بلوچستان به یکی از استانهای شمالی کشور، فورا ۳ اکیپ از ماموران زبده این پلیس بهمراه اکیپی از مرکز استان محورهای مواصلاتی شهرستان را تحت پوشش قرار دادند.

 

وی افزود: پس از شناسایی خودروهای حمل مواد در یکی از جاده های اطراف شاهرود به نامبردگان دستور ایست داده شد که رانندگان خودروها بدون توجه به فرمان پلیس متواری شده و از تجهیزات نصب شده بر روی خودرو در راستای فرار از چنگ ماموران استفاده کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی به تیراندازی ماموران به خودروی قاچاقچیان اشاره کرد و افزود: درنهایت ماموران با استفاده از اسلحه وبا هدف قرار دادن لاستیک‌های خودرو ، خودروهای مورد نظر را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این عملیات در نیمه های شب صورت گرفت گفت: قاچاقچیان جوان پس از زمین‌گیر شدن، خودروهای خود را رها و با استفاده از تاریکی شب قصد فرار داشتند که ماموران ورزیده پلیس مبارزه با مواد مخدر با تعقیب آنان در نهایت هر ۶ قاچاقچی را دستگیر کرده و در بازرسی از خودروها ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

 

سردار قاسمی از تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و گفت:  متهمین پس از بازجویی‌های انجام شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------