آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مخفی شدن یک مرد و یک کودک در محموله کشمش



  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز
ماموران گمرک بازرگان با رصد یک کامیون خروجی ترک موفق به کشف یک مرد و یک کودک در محموله کشمش این کامیون شدند. 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از کانال تلگرامی گمرک، ماموران گمرک بازرگان با رصد یک کامیون خروجی ترک موفق به کشف یک مرد و یک کودک در محموله این کامیون شدند.

 

 این پدر و فرزند تبعه یکی از کشورهای همسایه هستند و می خواستند از این طریق از مرز ایران خارج شده و به ترکیه بروند. این کامیون حامل کیسه های کشمش از ازبکستان به مقصد ترکیه بود.

 

به گزارش روابط عمومی ایران ، در ماه جاری با هوشیاری و رصد ماموران گمرک و به کمک سامانه های الکترونیکی و دستگاه های کنترلی ایکس ری بیش از دهها مورد قاچاق انسان طی عملیات های مختلف به صورت گروهی و فردی کشف شده است. ابن افراد اغلب تابعیت کشورهای همسایه را داشتند و در موارد اندکی نیز ایرانی بوده اند.

 

کشفیات قاچاق از سوی گمرک ایران پس از الکترونیکی شدن این سازمان و تجهیز گمرکات به دستگاههای کنترلی پیشرفته ایکس ری افزایش قابل توجهی داشته است. هوشیاری ماموران گمرک به کمک سامانه های الکترونیکی ، دسترسی و رصد اطلاعات ، شناسایی و کشف قاچاق را تسریع کرده است. تلاش ماموران گمرک نشان می دهد، در این مدت بیش از ۵۵۰ مورد قاچاق انسان در عملیات های مختلف کشف شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------