دستگیری 3 متهم پرونده قتل جوان سلماسی



فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری متهمان پرونده اخیر قتل در این شهرستان طی یک عملیات پیچیده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین رمزی در جلسه کارگروه امنیت اجتماعی شهرستان سلماس گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلماس پس از 10 روز تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و شناسایی موفق شدند 3 متهم پرونده مربوط به قتل جوانی در سلماس را دستگیر کنند.

 

رمزی بیان کرد: این سه متهم برای فرار از دست قانون به شهرستان مشهد گریخته بودند که با انجام اقدامات پیچیده شناسایی و کشف مخفیگاهشان طی یک عملیات موفق توسط ماموران آگاهی سلماس دستگیر و به این شهرستان بازگردانده شدند .

 

رمزی با قدردانی از تعامل تنگاتنگ نیروهای سپاه, هنگ مرزی,  اداره اطلاعات و پیگیری مقام قضایی, بازپرس و دادستان سلماس در به نتیجه رسیدن این پرونده افزود: این سه متهم هم اکنون در اختیار مجموعه انتظامی شهرستان هستند و پرونده شان در حال سیر مراحل قانونی و تکمیل برای تقدیم به مقام قضایی است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس با اشاره به ابراز خرسندی مردم از دستگیری سریع این متهمان خاطرنشان کرد: با تلاشهای شبانه روزی ماموران زحمتکش انتظامی و تعامل بین دستگاه ها و نیز مردم با پلیس مفتخریم اعلام کنیم تمامی پرونده های قتل سلماس در سال96 با موفقیت و دستگیری متهمان همراه بوده است که همین امر سبب ایجاد رضایت عمومی از اقدامات مجموعه انتظامی سلماس در سطح جامعه شده است .

 

وی همچنین با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت متکدیان سلماس تصریح کرد: نیروهای انتظامی سلماس 72 متکدی را در طول سال 96 از سطح معابر این شهرستان جمع آوری کرده است و درصورت همکاری ارگان های مسئول در خصوص ساماندهی آنان, قادریم تا 48 ساعت تمامی متکدیان شهر را جمع آوری کنیم تا در آستانه نوروز 97 مشکلی برای مردم و مسافرین پیش نیاید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------