آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

10 کشته و زخمی در اثر واژگونی پژو حامل اتباع بیگانه در جاده میناب - بندرعباس



‌رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان از کشته شدن سه نفر ‌و مصدومیت 7 نفر در حادثه واژگونی پژو 405 در جاده میناب-بندرعباس خبر داد. 

‌به گزارش ایسنا، ‌دکتر امیر حسن اسدی در این خصوص گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز اورژانس 115 بندرعباس و ارائه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو 405 حامل اتباع افاغنه که قصد ورود غیر قانونی به کشور را داشتند، بلافاصله آمبولانس اورژانس 115 جاده‌ای پایگاه قلعه قاضی، آمبولانس پایگاه شهری بلوار امام حسین(ع) و آمبولانس پایگاه گلشهر به محل فوریت اعزام شد.

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان، افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومین با پایگاه هلال احمر نیز جهت انتقال مصدومین هماهنگی به عمل آمد.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودرو 405  در محل حادثه قبل از رسیدن آمبولانس، جان خود را از دست دادند و 7 مصدوم، بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل، توسط دستگاه آمبولانس‌های اعزامی  اورژانس 115 و آمبولانس هلال احمر، به بیمارستان‌های خلیج فارس و شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.

 

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش ارسالی از تکنسین‌های اعزامی حال دو تن از مصدومین انتقالی وخیم گزارش شده است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------