آتش‌سوزی در جنگل‌های گیلان/ تخلیه برخی محلی‌های گرفتار در آتش



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تأیید خبر وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های برخی مناطق این استان، توضیحاتی درباره اقدامات امدادی و اطفاء حریق ارائه داد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ مهدی ولی‌پور درباره آتش‌سوزی در مناطق جنگلی این استان که شب گذشته رخ داد گفت: بر اساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان، سه نقطه سیاهکل، لاهیجان و شفت، مناطق جنگلی دچار حریق شده‌اند و از حدود یک ساعت قبل عوامل امدادی و نیروهای هلال احمر از شهرستان‌های لاهیجان، لنگرود، آستانه و شعب سیاهکل، شفت، صومعه‌سرا و فومن در کنار سایر دستگاه‌های مسئول برای کنترل حریق جنگل‌های اطراف که عمدتاً نزدیک مناطق مسکونی روستایی هستند وارد عمل شدند.

 

وی افزود: امیدواریم مشکل خاصی برای مردم این مناطق پیش نیاید و فعلاً منطقه تحت کنترل است. با وجود وزش باد گرم، امیدواریم با کمک سایر دستگاه‌ها تا صبح یکشنبه نسبت به کنترل حریق اقدام شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در مورد اینکه آیا امکان پیشروی آتش وجود دارد یا خیر؟ گفت: با توجه به باد گرم شدیدی که در حال وزیدن است، احتمال گسترش منطقه آتش‌سوزی وجود دارد ولی تمام نیروهای ما، آتش‌نشانی، بسیج و سازمان جنگل‌ها در تلاش هستند و فعلا باید ببینیم اوضاع چگونه خواهد شد.

 

در ادامه عملیات امداد و نجات، برخی از افراد محلی که در منطقه آتش‌سوزی گرفتار شده بودند توسط نیروهای جمعیت هلال احمر، از منطقه خارج شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------