۴۸ کشته در آتش‌سوزی مرگبارِ یک مرکز خرید در سیبری



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث, آتش‌سوزی
آتش سوزی در یک مرکز خرید در کمروف، شهری صنعتی واقع در منطقه سیبریِ روسیه دست کم جان ۴۸ نفر را گرفت و به گزارش خبرگزاری‌ها، کمیته ویژه تحقیق روی این حادثه، کشته شدن ۴۸ نفر را تایید کرده است. 

به گزارش ایسنا، این کمیته ویژه تحقیق، پیش از این از کشته شدن پنج تن از جمله یک کودک و نیز ۳۰ مجروح خبر داده بود. این در حالی است که بنا به گزارش سرویس‌ های امداد رسانی محلی در جریان این آتش سوزی۱۶ نفر نیز ناپدید شده‌اند و از سرنوشت آنان اطلاعی در دست نیست.

 

در حالی که خبرهای قبلی حاکی از کشته شدن ۳۷ تن در این حادثه است اما این کمیته شمار تلفات را تاکنون ۴۸ تن اعلام کرده است.

 

به گزارش یورونیوز، دفتر محلی وزارت حوادث غیر مترقبه روسیه اعلام کرده که آتش سوزی در طبقه سوم و آخر مرکز تجاری شهر کمروف روی داده است.

 

به گفته یک مسئول دفتر محلی وزارت حوادث غیر مترقبه روسیه، این مرکز خرید چند طبقه مملو از جمعیت بوده و هیچکس نمی داند به طور دقیق چند نفر هنگام وقوع آتش سوزی درون آن بوده اند.

 

نشانه های ابتدایی از حادثه حاکی است که آتش سوزی از سالن سینما شروع شده و گسترده شدن دامنه آن سبب سوختن بیش از ۱۰۰۰ مترمربع از فضای مرکز تجاری شده است. برخی رسانه های روسیه اعلام کرده‌ اند که سقف دو سالن سینما بر اثر آتش سوزی به کلی فرو ریخته است.

 

به گفته امدادگران تاکنون ۱۲۰ نفر از این مرکز تخلیه شده‌اند.

 

بنابر گزارش بی‌بی‌سی‌، گفته شده برخی مردم برای فرار از آتش خود را از پنجره‌های ساختمان بیرون انداخته‌اند. همچنین علت آتش‌سوزی هنوز اعلام نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------