آتش سوزی ساختمان در شیروان با ۱۱ مصدوم/ حال یک مصدوم وخیم است



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز
رئیس آتش نشانی شیروان از آتش سوزی ساختمان در این شهر با ۱۱ مصدوم خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آتش نشانی شیروان، جعفر حیدری افزود: ساعت 2:40 دقیقه صبح یک مورد آتش سوزی در خیابان کاشانی شیروان به این اداره اعلام شد که مامورین بلافاصله در محل حاضر و نسبت به اطفای حریق که در پیلوت یک ساختمان و از دوخودروی ۲۰۶ و ۴۰۵ آعاز شده بود اقدام کردند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه به علت شدت آتش سوزی دود تمام ساختمان را فرا گرفته بود و علاوه بر نجات ۳۰نفر از ساکنین و اعزام ۱۰نفر به بیمارستان، یک خانم از ساکنین که از شدت ترس خود را از طبقه ۳ به پایین انداخته بود نیز سریعا به بیمارستان اعزام کردیم.

 

حیدری همچنین وجود بالابر نجات در شیروان را یک نیاز اساسی عنوان کرد و گفت: در چنین مواقعی وجود بالابر نجات می‌تواند بسیار موثر و کارساز باشد‌.

 

فرد سقوط کرده از ساختمان در کما است

 

رئیس بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان نیز با بیان اینکه صبح امروز ۱۱مصدوم آتش سوزی در اورژانس شیروان پذیرش شدند، گفت: از این تعداد مصدوم ۱۰ نفر که دچار مشکلات تنفسی ناشی از دود آتش شده بودند بصورت سرپایی درمان و مرخص شده اند و یک خانم ۲۳ ساله که خود را از طبقه سوم به پایین انداخته بود دچار ضربه مغزی شدید شده و در حال حاضر در کما است.

 

دکتر سید رضا سیدحسینی افزود: تمام امکانات پزشکی و درمانی جهت نجات این خانم که در کما است بکار گرفته شده اما متاسفانه فعلا بدلیل ضریب هوشی پایین بیمار، امکان هیچگونه عمل جراحی وجود ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------