اعترافات عامل آتش‌ سوزی مرگبار در قهوه‌خانه +عکس



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز
عامل آتش‌ سوزی مرگبار در قهوه‌ خانه‌ای در اهواز در تازه‌ترین اعترافاتش مدعی شد به‌خاطر فحاشی شوهرخاله‌اش، قهوه‌خانه او را به آتش کشیده است.

به گزارش جام‌جم، پسر 17 ساله به نام محمد پس از دستگیری در اعترافاتش با قبول اتهامش گفت: ساکن لشکرآباد اهواز هستم. ساعت یک بامداد سه‌شنبه به‌خاطر این که مالک قهوه‌خانه نوارس، به صورت تلفنی بعد از فحاشی مرا تهدید کرده بود، آنجا را به آتش کشیدم. با بنزین به مقابل قهوه‌خانه رفتم و آنجا را آتش زدم. حالا هم از کارم پشیمانم.

 

سردار عباس‌زاده، فرمانده انتظامی خوزستان هم از دستگیری دو همدست متهم خبر داد و گفت: متهم بعد از آتش زدن قهوه‌خانه متواری شده بود که ماموران در کمتر از چهار ساعت او را در یکی از شهرهای اطراف شناسایی و دستگیر کردند. دو همدست او هم شناسایی و دستگیر شدند.

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان دیروز گفت: هویت 11 جان‌باخته حادثه آتش‌ سوزی قهوه‌خانه‌ای در اهواز شناسایی و جواز دفن آنها صادر شده است.

 

سیدفرزاد حسینی افزود: سن آنها بین 20 تا 47 سال بوده است.

 

ساعت یک بامداد روز 14 فروردین در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک قهوه‌خانه‌ای در شهرستان اهواز، بلافاصله مأموران پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

 

در این حادثه 11 نفر کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------