تایید حکم اعضای باند قتل‌های سریالی گلستان در دیوان عالی



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دادگاه انقلاب گرگان متهمان ردیف اول و دوم این پرونده 8 هزار صفحه ای را به اعدام در ملاءعام و متهم ردیف سوم را به نفی بلد (تبعید) محکوم کرده بود که در دیوان عالی کشور هم تایید شد. 

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان اظهار کرد: این حکم پس از طی مراحل قانونی، اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: این باند سه نفره، 80 فقره سرقت مسلحانه و 13 قتل را در فاصله سال های 79 تا 94 در استان های گلستان و مازندران مرتکب شدند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: رسیدگی به این پرونده پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور به اتهام افساد فی الارض و محاربه از بهمن 95 در دادگاه انقلاب گرگان آغاز شده بود.

 

هاشمیان گفت: اعضای باند معروف به "قتل‌های سریالی"، بهار 94 به دنبال تشکیل پرونده قتل راننده سواری در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان، شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گفته وی، بررسی اسلحه توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان نشان داد با این اسلحه، در سال های گذشته نیز چندین سرقت مسلحانه و قتل در استان های گلستان و مازندران انجام شده است و به این ترتیب یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌ دار بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد، این فرد از چند سال پیش همراه پسرش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرد که در یک عملیات ضربتی، آن‌ها نیز دستگیر شدند.

 

هاشمیان افزود: اعضای این باند، دام، انواع ماشین آلات کشاورزی، موتور آب، موتورسیکلت و خودروهای سواری را سرقت می کردند و در صورت مقاومت مال باختگان، آنان را نیز با اسلحه به قتل می رساندند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------