مواد فروش فضای مجازی دستگیر شد



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک خرده فروش، مواد مخدر که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می کرد، خبر داد. 

به گزارش مهر، سرهنگ محمد بخشنده گفت: با رصدهای شبانه روزی که توسط ماموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، صورت گرفت، مشخص شد که مرد جوانی در یکی از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) اقدام به تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر می کند. به دنبال این موضوع با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه هشتم این پلیس، مخفیگاه متهم در محدوده میدان راه آهن شناسایی و متعاقب آن دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاهش از مقام قضایی اخذ شد.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: تیم های عملیاتی این پلیس پس از مراقبت های ویژه و اطمینان از اینکه متهم در مخفیگاهش حضور دارد، موفق شدند وی را دستگیر و در بازرسی انجام شده، مقدار ۲۲۵ گرم تریاک، ۲ گرم شیشه و ۳۲گرم هروئین و ۴ عدد ترازو کشف کنند.

 

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و نیز شماره تلفن ۶۳۹۸۴۶۱۸ گزارشات خود را در خصوص فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر در سایت های فضای مجازی اعلام کنند، خاطر نشان کرد: همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهار راه مولوی جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارشات خود را با کارشناسان در میان بگذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------