سرقت در پوشش کابینت‌ساز



دو پسرخاله که با انتشار آگهی در روزنامه‌ها و فضای مجازی، تحت عنوان «ویترین و کابینت‌سازی در منازل و شرکت‌ها» به خانه شهروندان وارد می‌شدند و اقدام به سرقت پول، طلا و دیگر اموال باارزش می‌کردند، دستگیر شدند. 

به گزارش شرق، پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل روز ١٧ فروردین از کلانتری حکیمیه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. مطابق محتویات این پرونده سارق یا سارقان اقدام به سرقت ٨٠  میلیون تومان پول و طلا کرده بودند.

 

  کارآگاهان با بررسی صحنه سرقت اطمینان پیدا کردند که دزدان بدون ایجاد هرگونه تخریب در ورودی ساختمان یا حتی ایجاد به‌هم‌ریختگی در وسایل و اسباب و اثاثیه منزل، اقدام به سرقت پول و طلا کرده‌اند، در‌حالی‌که شواهد و دلایل حکایت از انجام سرقت به‌دست فرد یا افراد آشنا داشت، صاحب‌خانه تأکید کرد در چند روز گذشته به‌هیچ‌عنوان از خانه خارج نشده است.  مأموران در‌حین تحقیقات، به شباهت سرقت اخیر با سرقت منزلی دیگر مظنون شدند و با بررسی هر دو سرقت، اطلاع پیدا کردند مال‌باختگان هر دو پرونده ویترین و کابینت منازل را تعویض کرده‌اند و سرقت‌ها نیز در زمان حضور کابینت‌ساز در خانه‌های آنها صورت گرفته است.

 

هر دو مال‌باخته در اظهاراتی مشابه عنوان کردند از طریق آگهی درج‌شده در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار برای تعویض کابینت منزل خود اقدام کردند.  کارآگاهان آگهی موردنظر را بررسی کردند و در ادامه و با انجام چهره‌نگاری، تصاویر مشابهی از سارقان این دو سرقت در اختیار آنها قرار گرفت. سپس مأموران اطلاع پیدا کردند سارقان از طریق سایت دیوار قصد فروش عتیقه‌های متعلق به یکی از مال‌باختگان را دارند. به‌این‌ترتیب، محل تردد دزدان در محدوده خیابان پیروزی شناسایی و آنها دستگیر شدند و در بازرسی اولیه مقداری از اموال مسروقه متعلق به یکی از مال‌باختگان کشف شد.

 

  در بازرسی به‌عمل‌آمده از مخفیگاه متهمان، تعداد دیگری از اموال مسروقه کشف شد و یکی‌دیگر از مال‌باختگان که دزدان دقیقا به‌همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت بیش از ٢٥ میلیون تومان پول و طلا از منزل او کرده بودند، شناسایی شد. سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «متهمان پرونده به نام‌های سعید (٣٠ ساله) و بهزاد (٢٤ ساله) با هم پسرخاله‌اند. آنها در همان تحقیقات اولیه به سرقت از طریق انتشار آگهی نصب ویترین و کابینت در منازل و شرکت‌ها اعتراف کردند و اکنون با قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرائم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------