دستگیری سارقان خیابان گاندی با شلیک پلیس



رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری دو سارق منزل در این محدوده در جریان تعقیب و گریز با ماموران پلیس خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ فرهاد حیدری دراین باره گفت: در پی وقوع سرقتهای مکرر منزل در محله‌های خیابان گاندی تیم های تجسس و پیشگیری کلانتری ۱۰۳ برای بررسی موضوع وارد عمل شده و در تحقیقات انجام شده رد پای دو سارق حرفه ای منزل در تمامی سرقت ها به دست آمد.

 

وی با بیان اینکه با پالایش اسناد و مدارک موجود، چهره و مشخصات ظاهری سارقان به دست آمد، تصریح کرد: تصاویر این افراد میان گشت‌های انتظامی توزیع شد تا آنان در صورت مشاهده این افراد را دستگیر کنند.

 

 

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی با بیان اینکه اقدامات مأموران برای شناسایی این افراد ادامه یافت، اظهارکرد: سرانجام شب گذشته ماموران گشت انتظامی متوجه حضور این سارقان در یکی از خیابان‌های فرعی محله گاندی شدند که ضمن شناسایی آنان  ماموران برای دستگیری آنها به محل اعزام شدند.

 

حیدری با بیان اینکه پس از یک عملیات تعقیب و گریز این افراد با شلیک تیرهوایی پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: هنگام دستگیری مقادیری از اموال مسروقه نیز همراه سارقان بود که برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.همچنین در بازرسی از خودروی متهمان نیز مقادیر اموال مسروقه از جمله جواهرات و وجه نقد، کشف شد که پس از شناسایی شاکیان به آنها بازپس داده شد.

 

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت: هر دو متهم در بازجویی‌های انجام شده جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------