انتقام خونین مرد خشمگین از همسایه‌ها / پشیمان نیستم! +عکس



مرد میانسال که با همسایه‌هایش درگیری داشت در اقدامی جنون‌آمیز با چاقو به دو نفر از آنها در غرب تهران حمله کرد. او یکی از آنها را کشت و دیگری را بشدت زخمی کرد. 

به گزارش جام‌جم، ساعت 13 یکشنبه یکی از ماموران کلانتری 133 شهرزیبا با مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از وقوع جنایتی در خیابان باران در حوالی بلوار تعاون در غرب تهران خبرداد.

 

بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران در آنجا حاضر شدند. آنها مشاهده کردند قاتل که مردی میانسال بود، پیش از فرار دستگیر و دو قبضه چاقو نیز از او کشف شده‌است. یکی از اهالی زخمی شده و صاحب املاک محله نیز به قتل رسیده بود.

 

حمله مرگبار به همسایه‌ها

 

ماموران در ابتدا به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که معلوم شد جمشید - عامل جنایت ـ در حالی که دو قبضه چاقو به دست داشته، به سمت دو نفر از همسایه‌ها حمله‌ور شده و آن دو را زخمی کرده و باعث مرگ یکی از آنها شده است.

 

در تحقیقات بعدی معلوم شد عامل جنایت به تنهایی در آپارتمان اجاره‌ای در همان ساختمان زندگی می‌کرده و چند بار اهالی متوجه درگیری لفظی او با مقتول و مرد زخمی شده‌اند.

 

انگیزه قتل

در این مرحله متهم به قتل در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و در همان مراحل اولیه بازجویی به قتل مرد بنگاهدار و زخمی کردن همسایه‌اش اعتراف کرد.

 

جمشید دیروز به دادسرا منتقل شد و درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: دو نفر از برادرانم آپارتمان‌هایی از ساختمان محل جنایت را خریده بودند. یکی از برادرانم خانه‌اش را به من که تنها بودم و هزینه زندگی‌ام را با مسافرکشی تامین می‌کردم اجاره داده بود. از سال 88 در این ساختمان ساکن شدم. در این سال‌ها زیاد با همسایه‌ها در ارتباط نبودم و اختلاف و درگیری با کسی نداشتیم تا این که از سال 91 درگیری‌ام با یکی از همسایه‌ها که مالک مغازه دو متری در زیر ساختمان بود، آغاز شد. اختلاف ما به خاطر اجاره مغازه به افراد مختلف و مزاحمت برای ساکنان بود. تغییر دکور مغازه و بنایی باعث ایجاد سرو صدا و مزاحمت برای من می‌شد.

 

متهم به قتل ادامه داد: این اواخر هم مغازه تبدیل به بنگاه املاک شده بود. شرایط هر روز برایم بدترمی شد وآنها نمی‌خواستند همکاری لازم را داشته باشند و به این شرایط پایان دهند. مدتی بود افراد غریبه مرا در خیابان تعقیب کرده و کتک می‌زدند که بتازگی متوجه شدم از سوی مرد همسایه اجیر شده‌اند. برادرم نیز سال‌92 بعد از گرفتار شدن در دام اعتیاد ناپدید شد که احتمال می‌دهم ناپدید شدن برادرم هم کار مرد همسایه باشد. مرد همسایه چندی پیش حتی سه نفر را اجیر کرد که مرا در بوستان گفت‌وگو بشدت کتک زدند و سه‌انگشتم شکست و ترسیدم شکایت کنم. از آن روز تصمیم گرفتم از مرد همسایه و مرد بنگاهدار انتقام بگیرم. روز بعد رفتم پشت شهرداری و از دو فروشنده سالخورده چاقو خریدم.

 

پشیمان نیستم

جمشید افزود: روز یکشنبه زباله را که در خیابان گذاشتم مرد همسایه و مرد بنگاهدار را دیدم. با آن دو دعوا کردم. چاقوها را از جیبم در آوردم. ابتدا بنگاهدار را زخمی کردم و بعد به دنبال مرد همسایه رفتم و او را زدم. با داد و فریاد دختر او، همسایه‌ها آمدند و دستگیر شدم. زمانی که متوجه شدم مرد همسایه هنوز نمرده، خواستم ضربه‌های دیگری به او بزنم که بمیرد؛ اما ماموران سر رسیدند و چاقوها را از من گرفتند و مرا با خود بردند. از کارم پشیمان نیستم و اگر 300 بار مرا اعدام کنند اشکالی ندارد.

 

با اعتراف متهم به این جنایت و تشکیل پرونده قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، متهم برای تحقیقات بعدی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. قرار است سلامت روانی او در پزشکی قانونی بررسی شود. تحقیقات از مرد زخمی بعد از بهبود او انجام می‌گیرد.

  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------