«شاه» هنگام فرار کشته شد



متهم سابقه‌دار معروف به شاه در جریان تعقیب و گریز پلیسی در جنوب غرب پایتخت کشته شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 و 45 دقیقه پنجشبه 20 اردیبهشت امسال، یکی از ماموران کلانتری یافت آباد تهران همراه سربازی در حوالی یافت‌آباد در حال گشت‌زنی بودند که مشاهده کردند خودروی پژویی بسرعت در حال حرکت است.

 

آنها به او ظنین شدند و زمانی که پلاک خودرو را بررسی کردند، معلوم شد این مرد در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت دارد و تحت تعقیب پلیس است. مامور جوان و سرباز همراه او برای متوقف کردن خودروی متهم به تعقیب او پرداختند.

 

مامور کلانتری با اخطار به متهم از او خواست تا خودرو را متوقف کرده و تسلیم شود، اما راننده توجهی به این اخطارها نکرد و به فرارش ادامه داد.

 

متهم فراری در حالی که سرعت خودرویش بالا بود، چند بار به خودروی گشت پلیس برخورد کرد تا بتواند از دست پلیس فرار کند که موفق نشد.

 

سرانجام متهم فراری به سمت مسیر غرب ـ شرق اتوبان فتح تغییر مسیر داد. ماموران چند تیر هوایی شلیک کرده و چند تیر هم به سمت خودروی پژو متهم فراری شلیک کردند تا مانع فرار او شوند، اما وی همچنان به فرارش ادامه داد.

 

در جریان این تعقیب و گریز حوالی پایگاه یکم شکاری تهران، متهم تحت تعقیب پلیس، خودروی پژویش را جا گذاشت و پیاده به سمت خلاف جهت اتوبان رفت و به فرارش ادامه داد. در ادامه متهم از نرده‌های کنار فضای سبز اتوبان عبور کرد.

 

مامور جوان که در تعقیب او بود به سمت وی شلیک کرد که مرد 37 ساله هدف قرارگرفت و از ناحیه قفسه سینه و پهلو زخمی شد. مامور پلیس زمانی که خود را بالای سر مرد جوان رساند، متوجه شد او کشته شده است. به همین دلیل به ماموران کلانتری محل کار خود خبرداد.

 

دقایقی بعد دیگر ماموران کلانتری هم در آنجا حاضر شدند. موضوع مرگ این متهم سابقه‌دار به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. زمان کوتاهی از ماجرای کشته‌شدن متهم تحت تعقیب پلیس نگذشته بود که ماموران مشاهده کردند راننده پرایدی در حال عبور از اتوبان بوده که به دلیل بارندگی با خودروی پژو به جای مانده از متهم تصادف کرده و خودرویش بشدت آسیب‌دیده است. در همین موقع چند نفری از ماموران برای نجات این مرد به محل تصادف رفته و مشاهده کردند خودروی پراید بشدت تخریب شده و راننده آن هم درون خودرو گرفتار شده است. آنها در تماس با آتش‌نشانان برای نجات او کمک خواستند. در ادامه با حضور آتش نشانان، راننده پراید از خودرو خارج شد و زنده ماند.

 

در این مرحله ماموران به بازرسی خودروی متهم کشته شده پرداختند که 31‌بسته شیشه، شیره تریاک، بطری مشروب الکلی، سه قبضه نیمچه قمه و چاقو کشف کردند. خودروی متهم به پزشکی قانونی و جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جنایی تهران و آغاز تحقیقات پلیسی معلوم شد مرد کشته شده در زمینه خرید و فروش شیشه و تریاک فعالیت داشته و سابقه دار است.

 

همچنین معلوم شد این مرد 37 ساله تحت تعقیب دو دادسرای یافت‌آباد و دادسرای انقلاب تهران بوده و حکم جلب او نیز از سوی مراجع قضایی صادرشده و تحت تعقیب پلیس بوده است. در تحقیقات بعدی معلوم شد مرد کشته‌شده در میان دوستان خلافکارش معروف به «شاه» بوده است.

 

با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات از مامور کلانتری که با شلیک او متهم فراری کشته شده است، آغاز شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------