زنی برای مهریه شوهرش را گروگان گرفت



زن جوان وقتی شنید که همسرش نمی خواهد مهریه او را بدهد، نقشه انتقامجویی کشید و او را دزدید. 

«خبرجنوب» نوشت:15 روز قبل خانواده یک مرد جوان به اداره پليس رفتند تا پرده از راز يك آدمربايي بردارند. یکی از آنها در توضيح ماجرا گفت: از چند روز قبل از فرزندمان خبری نیست و چندین بار با او تماس گرفته ایم اما پاسخ نداده است. در این مدت چند بار نیز با همسرش تماس گرفته ایم او هم جوابگو نیست. به دلیل اختلاف شدیدی که او با همسرش دارد و قصد داشتند از هم جدا شوند به موضوع مشکوک هستیم.

 

آنها از مدت ها قبل به دلیل مسائلی با یکدیگر اختلاف داشته و قصد دارند طلاق بگیرند اما ناپدید شدن آنها باعث نگرانی شده، حتی خانواده همسر پسرمان نیز از این جریان اطلاعی ندارند و ما درخواست کمک داریم.

 

گروگانگيري عجیب

با اين شكايت، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي با دستور قاضي ، بازپرس دادسراي فیروزآباد تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. آنها در نخستين اقدام به بررسي موضوع پرداخته و دریافتند که زن و مرد که مفقودی آنها اعلام شده با یکدیگر اختلاف داشته و در آستانه جدایی

بوده اند اما از چند روز قبل به دلیل عدم پرداخت مهریه درگیری هایشان بیشتر شده است از این رو ماموران تحقیقات خود را پیرامون این موضوع متمرکز کردند و توانستند سرنخهایی به دست آورند.

 

در تحقیقات گسترده ردپای همسر مرد مفقودی در این ماجرا به دست آمد و ماموران پی بردند که وی برای اینکه همسرش را تحت فشار قرار دهد دست به آدم ربایی زده است. با جمع آوری دلایل و مدارکی مبنی بر دست داشتن این زن در ماجرا ماموران به ردیابی او پرداخته و پی بردند که از زمان مفقود شدن این مرد از او نیز خبری نیست. با انجام تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی ماموران دریافتند که این زن با همدستی مرد دیگری همسرش را ربوده و به گراش برده است. در ادامه تحقیقات سرنخ های دیگری به دست آمد و فاش شد که این زن و مرد آدم ربا در گراش منزلی را اجاره کرده و گروگان را آنجا نگهداری می کنند.

 

در نهایت ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع برای دستگیری این زن و مرد و رهایی گروگان وارد عمل شده و توانستند زن و مرد جوان را دستگیر و گروگان را آزاد کنند.

 

در بازجویی های صورت گرفته مشخص شد که این زن با همدستی مرد غریبه، همسرش را ربوده تا او را تحت فشار قرار داده و از این طریق بتواند علاوه برجدایی از همسرش مهریه نیز دریافت کند.

 

گفتنی است زن خلافکار و همدستش هم اکنون در بازداشت بسر می برند و تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این آدم ربایی ادامه دارد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------