50 درصد قصور پزشکی در مرگ پرسام



  اخبارپزشکی ,خبرهای پزشکی,قصور پزشکی

پدر پرسام عزیزی، کارگری که سال گذشته فرزندش را در بیمارستان بعثت سنندج از دست داد، از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌ها برای اعتراض به رای کمیسیون پزشکی خبر داد. 

به  گزارش  ایلنا ؛ این روزها سالگرد پرسام عزیزی، کودک سنندجی  است که در مرداد ماه سال گذشته به دلیل تزریق آمپول "دگزا" در بیمارستان بعثت این شهر جان خود را از دست داد؛ کمیسیون پزشکی قانونی استان کردستان کادر پزشکی این بیمارستان را در مرگ پرسام عزیزی 50 درصد مقصر تشخیص داده است.

 

پدر این کودک جان باخته که کارگر یک شرکت دارویی است و در یک سال گذشته از دوندگی برای احقاق حق خود دست نکشیده؛ از بی‌نتیجه ماندن اعتراض به رای کمیسیون پزشکی خبر می‌دهد؛ او می‌گوید کادر پزشکی صد درصد در مرگ فرزندم مقصر بوده‌اند و 50 درصد برای ما که یک سال است جگرگوشه‌مان را بی‌دلیل از دست داده‌ایم، قانع‌کننده نیست.این پدرِ داغدار از نامه نگاری‌ها به نمایندگان مجلس و همچنین وزیر بهداشت می‌گوید. او یکی از خواسته‌های خود را تجدیدنظر در رای کمیسیون پزشکی می‌داند؛ اما او به قول خودش کارِ مهمتری هم دارد؛ نمی‌خواهد از این به بعد هیچ کودکی، قربانی قصور پزشکی شود.

 

عزیزی می‌گوید: در بیمارستان بعث روزی که با پسرم فقط به دلیل چند سرفه مختصر مراجعه کردیم، پزشک متخصص کودکان مستقر نبود؛ یکی از خواسته‌های من که به وزیر بهداشت هم گفته‌ام این است که در بیمارستان آموزشی بعثت، همیشه یک پزشک متخصص اطفال مستقر باشد تا کار به اینجاها نکِشَد.

 

این پدر داغدار می‌گوید: اگرچه هنوز به نتیجه‌ای نرسیدم اما باز هم پیگیری‌ها را ادامه می‌دهم؛ گرچه اگر همه ثروت‌های جهان را هم روی هم بگذارند و به ما بدهند، نمی‌تواند جای خالی فرزندم را پر کند، اما با همه وجودم خواستار این هستم که دیگر هیچ خانواده‌ای به خاطر قصورِ کادرِ پزشکی داغدار نشود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------