آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سناریوهای پلیس در باره مرگ مرموز زورگیر در تصادف



ساعت یک بعد از ظهر یکشنبه 8 مرداد امسال تصادفی مرگبار مقابل ورزشگاه شهید شیرودی به بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

به گزارش ایران ؛ با حضور تیم تحقیق در محل حادثه مشخص شد راکبین موتورسیکلتی با خودرویی تصادف کرده‌اند که این تصادف با مرگ راکب جوان همراه بوده است. به‌ دنبال این حادثه ترک نشین موتورسیکلت که مرد جوانی بود بلافاصله از زمین بلند شد و به سمت موتورسواری که درهمان حوالی توقف کرده بود، رفت و با تهدید چاقو، موتور مرد جوان را سرقت کرد و از محل حادثه متواری شد .ازسوی دیگردر بازرسی لباس‌های راکب موتورسیکلت، تعداد زیادی گوشی تلفن همراه پیدا شد.

 

گوشی‌های تلفنی که به نظر می‌رسید سرقتی باشد. همزمان با این حادثه، مرد جوانی به یکی از کلانتری‌های اطراف میدان هفتم تیر رفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط راکبین موتورسیکلتی شکایت کرد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از گوشی‌های کشف شده از مرد موتورسوار همان گوشی تلفنی بوده است که ساعتی قبل ازمرد جوان به سرقت رفته بود، اما وی تنها شاکی این پرونده نبود،چرا که در ادامه تحقیقات مشخص شد راکبین موتورسیکلت ساعتی قبل از تصادف سه گوشی تلفن همراه دیگر را نیز به سرقت برده بودند.

 

از سوی دیگر با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد موتورسوار، سارق سابقه‌داری بوده که قبل از این نیز دوبار بازداشت شده است.با افشای هویت مرد موتورسوار و همدست متواری‌اش این احتمال مطرح شد که راننده خودرویی که با مـــــــــوتورسواران بر خورد کرده است از مالباختگان سارقان فراری بوده و در تعقیب و گریز با آنها تصادف مرگبار رقم خورده است.اما راننده خودروی مورد نظر در تحقیقات گفت: «روز حادثه در حال انتقال خواهرم به بیمارستان بودم. چون حال خوبی نداشت و مدام درد می‌کشید با سرعت بیش از حد مجاز در حرکت بودم که ناگهان با موتورسواران تصادف کردم.

 

آنها هیچ وسیله‌ای از من سرقت نکرده و اصلاً راکبان موتورسیکلت را تا به حال ندیده ام.»باتوجه به اظهارات راننده جوان، بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت و تحقیقات تخصصی را صادر کرد تا راز این تصادف مرگبار فاش شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------