دستگیری سارقان مقابل بانک‌ها در شهرستان البرز



رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری دو سارق مقابل بانک‌ها و کشف 22 فقره سرقت در شهرستان البرز قزوین خبر داد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ آرش مرادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت وجه نقد از داخل خودروها در «شهر صنعتی البرز» قزوین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار شده و در یک عملیات متهم را در حین سرقت دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در بازجویی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان به 22 فقره سرقت وجه نقد از داخل خودروها با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد.

 

مرادی با اشاره به اینکه مأموران با شناسایی محل اختفای همدست متهم در عملیاتی دیگر موفق به دستگیری وی شدند تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان با تأکید بر اینکه سارقان طعمه‌های خود را از داخل بانک‌ها شناسایی و پس از تعقیب در فرصت مناسب از داخل خودرو اقدام به سرقت وجه نقد می‌کردند به شهروندان توصیه کرد: حتی‌الامکان از حمل وجوه نقد به مقدار زیاد خودداری و در صورت لزوم از چک‌های بین‌بانکی و رمزدار استفاده کرده و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------