ناگفته های پدر دختر ربوده شده مشهدی



  اخباراجتماعی   ,خبرهای  اجتماعی  ,ملیکا

ملیکا کودک 1.5 ساله مشهدی که 11 روز پیش از مقابل خانه شان ربوده شده بود، در اصفهان پیدا شد. 

به گزارش ایلنا، محمد علی محمدی پدر ملیکا در حالی که از پیدا شدن فرزندش به شدت خوشحال بود و اشک شوق می ریخت، گفت: خدا را شکر که ملیکا را صحیح و سالم پیدا کردیم و انگار امروز دوباره او را از خدا گرفتیم.

 

محمدی افزود: 11 روز سخت و جانکاه را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که امروز دوباره می‌توانیم ملیکا را در آغوش بگیریم. باور کنید از هیجان دست و پایم می‌لرزد و قادر به صحبت کردن نیستم و هنوز اضطراب لحظاتی که ملیکا را در کنارمان نداشتیم آزارمان می دهد.

 

این کارگر شهرداری مشهد در تشریح جزئیات حادثه گفت: پس از تماس روز گذشته پلیس برای شناسایی کودک پیدا شده در اصفهان، امروز صبح راهی این شهر شدیم و خوشبختانه مشخص شد کودک پیدا شده ملیکا بوده است.

 

وی افزود: براساس شنیده‌های ما گویا روز گذشته ملیکا حوالی ظهر دیروز توسط فرد رباینده در پارک ناژوان اصفهان رها شده و توسط عده‌ای شهرندان اصفهانی که عکس و مشخصات او را از طریق فضای مجازی پیگیری می کردند، شناسایی شده و تحویل پلیس شده است.

 

علی محمدی ادامه داد: پلیس پس از شناسایی ملیکا و تطابق آن با مشخصات کودک ربوده شده در مشهد او را به شیرخوارگاه نرجس اصفهان تحویل می دهد و پس از آن با تماس می‌گیرند و می‌خواهند به اصفهان سفر کنیم و کودک را تحویل بگیریم.

 

وی در پایان از پلیس، مسئولان و مردم که ظرف روزهای گذشته پیگیر ماجرای ربوده شدن ملیکا بودند، تشکر و قدردانی کرد .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------