توهم دزدان مرد همسایه را تا یک قدمی مرگ برد



دزد حرفه‌ای به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه، به گمان این‌که مرد همسایه قصد کشتن وی را دارد، با دوستانش او ر ا کتک زده و پول‌هایش را دزدیدند.

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از سه مرد به اتهام سرقت صد هزار تومان شکایت کرد.

 

شاکی به قاضی پرونده گفت: من در بازار میوه و تره‌بار کار می‌کنم. در حال رفتن به محل کارم بودم، سه مرد که یکی از آنها همسایه‌مان بود و از دزدهای سابقه‌دار است به من حمله کردند و بشدت کتکم زدند و با سرقت پول‌هایم فرار کردند. دزدها مرا که بی‌هوش شده بودم، در خرابه‌ای انداختند. چند رهگذر مرا در آنجا یافته و به مرکز درمانی منتقل کردند که با تلاش پزشکان نجات یافتم. شاید اگر کسی در آن خرابه‌ها پیدایم نمی‌کرد، جانم را ازدست می‌دادم. از هر سه متهم فراری شکایت دارم.

 

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ادامه داشت تا این‌که دوروز پیش سارقان فراری بازداشت شدند. متهمان با انتقال به اداره پلیس بازجویی شده و به سرقت وکتک زدن شاکی اعتراف کردند.

 

یکی از متهمان به افسر تحقیق گفت: دوستانم نیز مثل من معتاد به شیشه و از سارقان سابقه‌دار هستند. همه ما به خانه‌ای رفت و آمد می‌کنیم. در آنجا اموال سرقتی را نگهداری و نیز شیشه مصرف می‌کنیم. در قبال حضورمان در آنجا به صاحبخانه پول می‌پرداختیم. شب حادثه نیز پس از مصرف شیشه دچار توهم شده بودیم و به طور اتفاقی مرد همسایه‌مان را دیدیم.

 

وی افزود: گمان می‌کردیم او می‌خواهد بلایی برسرمان بیاورد و جانمان را بگیرد. به همین خاطر به او حمله کرده و بشدت کتکش زدیم. پس از سرقت پول‌هایش، او را بیهوش رها کرده و فرار کردیم. فکر می‌کردیم مرده است اما زمانی که بازداشت شدیم، پی بردیم او زنده است.

 

با اعتراف این متهم و دو همدستش آنها روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------