آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پشیمانی قاتل در بازسازی صحنه قتل کارمند شهرداری



مردی که در یک دعوای اشتباهی‌ کارمند خدمات شهری شهرداری تهران را به قتل رسانده بود، صحنه جنایت را بازسازی کرد. 

به گزارش جام‌جم، اصغر و 12 نفر ازدوستانش شامگاه 18 تیر امسال درجریان دعوای اشتباهی به خودروی مزدای گشت خدمات شهری در حوالی خیابان کریمخان زند حمله کردند.

 

این ماجرا به مرگ یکی از آنها و زخمی شدن همکارش منجر شد. متهمان زمانی که بازداشت شدند، گفتند اشتباهی رخ داده و گمان می‌کردند آنها افرادی بودند که دوستانشان را هنگام جمع‌آوری زباله کتک زده‌اند.

 

برای این متهمان قرار قانونی صادر شد و همگی روانه زندان شدند. این درحالی بود که چند روز پیش مادر سالخورده و داغدیده کارمند خدمات شهری شهرداری تهران که در این دعوای اشتباهی به قتل رسیده بود، همراه پسردیگرش، عروس داغدیده و یسنای 13 ماهه (کودک مقتول)، در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و برای متهم به قتل درخواست قصاص کردند.

 

همچنین عامل جنایت همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل جنایت حاضر شد و صحنه به قتل رساندن کارگر خدمات شهری شهرداری تهران را بازسازی کرد و گفت: نمی‌دانستم او و همکارش افرادی نیستند که روز قبل با دو دوستم درگیر شده و کتکشان زده‌اند. اشتباهی همراه بقیه دوستان به خودروی آنها حمله کردیم. خودرویشان را با قمه و چوب تخریب کرده و من با ضربه‌های چاقو او را زخمی کردم که همین باعث مرگ او شد. بعد که از آنجا فرار کردیم، تازه متوجه شدیم آنها را با افراد دیگری اشتباه گرفته‌ایم و جنایتی را رقم زده‌ایم. اشتباه کردم و اشتباهی جان مرد بی‌گناهی را گرفتم و خانواده‌اش را داغدار کردم.

 

متهم پس از بازسازی صحنه قتل به اتهام مباشرت در قتل عمد دیروز روانه زندان شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------