آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری عاملان "تیراندازی" در هرسین



فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ همتعلی شکری گفت: در پی اطلاع واصله مبنی مبنی بر یک مورد تیراندازی در حوالی یکی از روستاهای توابع شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه حومه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: بنا به اظهارات اهالی روستا صدای تیراندازی در مزارع کشاورزی حدفاصل شنیده شده که ماموران ضمن حضور در محل مشاهده کردند دو نفر به هویتهای معلوم به وسیله اسلحه از ناحیه پا دچار جراحت شده‌اند، لذا توسط ماموران جهت مداوا به بیمارستان شهدا هرسین انتقال داده شدند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، محل اختفای دو نفر از عوامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند، همچنین از متهمان یک قبضه اسلحه شکاری نیز کشف شد.

 

شکری خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس، ضمن اقرار به عمل ارتکابی، علت تیراندازی را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، بر همین اساس پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------