جزئیات جنایت خانوادگی در بلوار تعاون / عکس متهم



داماد خشمگین صبح امروز با ضربات چاقو همسر و مادرزنش را به قتل رساند. متهم بلافاصله دستگیر و در جریان بازجویی های پلسی به قتل با ضربات چاقو اعتراف کرد.

 مهر نوشت:اعت ۹ :۳۰ صبح امروز وقوع یک درگیری خانوادگی در بلوار فردوس-بلوار تعاون به کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا اعلام شد.

 

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد درگیری مابین داماد خانواده با همسر و اعضای خانواده اش صورت گرفته و طی آن مهسا (۳۹ ساله - همسر قاتل) و گوهر  (۶۵ ساله - مادر مهسا) به علت ضربات چاقو به قتل رسیده و پدر مهسا (۶۵ ساله) نیز مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است که بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و به بیمارستان منتقل شد.

 

داماد خانواده به نام اسماعیل (۴۰ ساله) که در صحنه جنایت حضور داشت، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان کرد که همسر و مادرزنش را به قتل رسانده است.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی، متهم جهت انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث , حوادث روز

اظهارات اولیه متهم

 

متهم (اسماعیل) در اعترافات اولیه انگیزه اش از ارتکاب جنایت را دخالت اعضای خانواده همسرش عنوان داشت و در خصوص جنایت نیز به کارآگاهان گفت: شب گذشته، همسرم به همراه اعضای خانواده اش به عروسی یکی از بستگان خود رفت اما من به عروسی نرفتم؛ پس از پایان عروسی منتظر بازگشت همسرم به خانه بودم اما او نیامد و عنوان داشت که شب در منزل پدری اش می ماند؛ دیشب تنها در خانه ماندم تا اینکه امروز صبح به خانه پدرزنم رفتم؛ ابتدا پسر ۵ ساله ام را به خانه خودمان بردم و پس از آن مجددا به خانه پدرزنم بازگشتم؛ طی درگیری، همسرم، مادرزنم و پدرزنم را با ضربات چاقو زدم و پس از دقایقی مأمورین در محل حاضر شده و مرا دستگیر کردند.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم در ساعت ۱۴:۰۰ و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات از متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------