آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

بخشش قاتل برادر و زن غریبه پس از 9 سال



مردی که هفت سال پیش برادر خود و زنی غریبه را کشته با جلب رضایت اولیای دم از کابوس مرگ نجات یافت. او با حکم دادگاه به 9 سال حبس محکوم شد.

به گزارش جام‌جم، آذر 89، جسد زنی ناشناس در یک انباری اطراف رودهن کشف شد. پونه 37 ساله به دلیل اصابت چاقو از ناحیه گردن دچار جراحت شدید شده و جان خود را از دست داده بود.

 

در کنار جسد، چند فیلتر سیگار و تعدادی پلاستیک غذا افتاده بود. کارآگاهان در همان تحقیقات ابتدایی، شماره یک راننده آژانس را در گوشی مقتول پیدا کردند و او را مورد بازجویی قرار دادند.

 

مرد میانسال سرنخ مهمی در اختیار پلیس قرار داد و گفت: «پونه از مسافران من بود. بعضی وقت‌ها به او کمک مالی می‌کردم، اما هیچ وقت ارتباطی با هم نداشتیم. می‌دانستم مواد مخدر مصرف می‌کند و شوهرش هم اعتیاد دارد. یک بار دو برادر را هنگام ورود به خانه‌اش دیدم. وقتی ماجرا را پرسیدم گفت یکی از آنها چند وقت پیش قصد برقراری ارتباط نامشروع با او را داشت، اما موفق به انجام نیتش نشد.»

 

با کشف این سرنخ، دو برادر به نام‌های کریم و وحید شناسایی شدند و کریم 55 ساله در خانه‌اش دستگیر شد. در ابتدا تصور می‌شد برادر کوچک‌تر او فرار کرده باشد، اما کریم در بازجویی‌ها به قتل وحید و پونه اعتراف کرد و گفت جسد وحید را چند انباری دورتر از محل قتل پونه رها کرده است. طولی نکشید جسد وحید هم پیدا شد و کریم به زندان افتاد. با صدور کیفرخواست، شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران مسئول رسیدگی به پرونده شد. در جلسه دادگاه، پدر پونه و دختر وحید درخواست قصاص کردند، اما فرزندان پونه و مادر وحید، قاتل را بخشیدند.

 

سپس متهم در شرح ماجرا گفت: «برادرم اعتیاد داشت و همراه پونه مواد مصرف می‌کرد. روز حادثه، برای دیدنش به اتاق محل زندگی‌اش رفتم اما تا وارد شدم، دیدم همه جا را دود گرفته است. پونه هم آنجا بود. وحید را نصیحت کردم دست از این کارهایش بردارد، اما فایده‌ای نداشت. یک چاقو در دستان برادرم بود. فکر کردم می‌خواهد با آن به سمتم حمله کند برای همین چاقو را از دستش کشیدم و با آن چند ضربه به خودش زدم. سپس سراغ پونه رفتم و او را هم با چاقو زخمی کردم. پونه همانجا فوت کرد، اما وحید هنوز زنده بود. او را سوار ماشینم کردم تا به بیمارستان دماوند برسانم، اما در راه فوت کرد. جسدش را به محل قتل برگرداندم و چند انباری دورتر رها کردم.»

 

با ثبت این اعتراف، متهم به دو بار قصاص محکوم شد و در حالی که در آستانه مرگ قرار داشت پدر پونه و دختر وحید با مراجعه به دادسرا، رضایت دادند. صبح دیروز، کریم که اکنون مردی 62 ساله است از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم محاکمه شد و با ابراز پشیمانی گفت: «از اولیای دم بابت رضایتی که دادند تشکر می‌کنم. از قضات می‌خواهم در حکمم تخفیف قائل شوند.» در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و متهم را به 9 سال حبس محکوم کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------