پرونده زن خیانتکار وارد مرحله تازه تری شد



پرونده قتل فجیع مرد جوانی که 12 سال قبل در توطئه طراحی شده توسط همسرش و با همکاری دو مرد غریبه تکه تکه شده بود، با تعیین دیه 180 میلیون تومانی و 15 سال حبس برای متهمان وارد مرحله تازه‌ای شد. 

 به گزارش  ایران ؛رسیدگی به این پرونده در سال 84 و با گزارش ناپدید شدن مرد جوانی ازسوی برادرش، در دستور بررسی قرار گرفت. برادرمردگمشده به مأموران گفت: «چند روزی است برادرم «فرشید» ناپدید شده و همسرش مدعی است قاچاقی به کربلا رفته است.اما من که به موضوع مشکوک شده بودم به بررسی رفت وآمدها وتماس‌های زن برادرم پرداختم و فهمیدم اوبا مرد ناشناسی درتماس است.»

 

با این سرنخ، تحقیقات برای ردیابی مرد جوان آغاز شد و همسر او به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد. این زن در بازجویی‌ها به داستانسرایی‌هایش ادامه داد و مدعی شد آخرین بار با شوهرش قبل از اینکه مرز را ترک کند تماس گرفته اما ردیابی تلفن همراه مرد گمشده نشان می‌داد او از تهران خارج نشده است. کارآگاهان همزمان با بازجویی‌های تخصصی از زن جوان و با ردگیری تماس‌های این زن، مردی به نام «علی» و پسرعمه‌اش را بازداشت کردند.

 

دو متهم پس از دستگیری با اعتراف به قتل «فرشید» مدعی شدند جسد مثله شده این مرد را در نقاط مختلف ورامین انداخته‌اند. این در حالی بود که جسد چند تکه مردی ناشناس پیش از دستگیری متهمان پیدا شده بود که درادامه مشخص شد متعلق به قربانی ماجراست. با این اعترافات همسر متهم نیز دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که به خاطر آزار و اذیت‌های شوهرش نقشه قتل او را کشیده است.

 

اما این ادعا از سوی فرزندانش رد شد.بدین ترتیب این پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قضات همسر مقتول را به اتهام معاونت در قتل به 15 سال حبس محکوم کردند و دو مرد قاتل نیز در ازای پرداخت 180 میلیون تومان (هر کدام 90 میلیون) موفق به دریافت رضایت از خانواده مقتول شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------