آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرد عراقی که زنی ایرانی را شکنجه کرده‌ بود، دوباره محاکمه شد



مردی ایرانی- عراقی که زن جوانی را در برلین شکنجه کرد، بار دیگر پای میز محاکمه حاضر شد. این مرد در جلسه رسیدگی، شکنجه این زن را قبول کرد و خواست او را به خاطر فرزندانش ببخشند.

به گزارش شرق، ٩ آبان‌ماه سال ٩١ مأموران پلیس آلمان از شکنجه زن ٢٦ساله‌ای به نام غزاله در محله شونه‌برگ برلین باخبر شدند و بلافاصله پس از حضور در محل حادثه، با انتقال این زن جوان به بیمارستان که بینی و سینه‌اش بریده شده بود، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

 

غزاله به کارآگاهان جنایی برلین گفت: پس از جداشدن از همسرم، همراه دخترم به آلمان مهاجرت کردم و پس از مدتی در شبکه‌های اجتماعی با مردی به نام امین آشنا شدم و به یکدیگر علاقه‌مند شدیم، قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم تا اینکه روز حادثه امین به خانه من آمد و دخترم را در اتاقش زندانی کرد، سپس به سراغ من آمد و با چاقو نوک انگشتان، بینی و سینه‌ام را برید و مرا درحالی‌که خون زیادی از دست می‌دادم رها کرد. در ادامه تحقیقات، پلیس برلین امیدوار بود با انتشار عکس این مرد محل اقامت او را پیدا کند، اما در ردیابی‌ها مشخص شد این مرد پس از ارتکاب جرم، آلمان را به مقصد ترکیه ترک کرده ‌است.

 

هم‌زمان با انتشار این خبر مأموران ایرانی متوجه شدند متهم از طریق مرز ترکیه وارد ارومیه و از آنجا به تهران آمده است. آنها پس از شناسایی او را در ٢٦ آبان‌ماه دستگیر کردند و مورد بازجویی قرار دادند. امین که همان ابتدا به جرم خود اعتراف کرد، با بیان اینکه رسانه‌های آلمان دروغ می‌گویند، گفت: غزاله را دوست داشتم، اما او رفتار‌های مناسبی نداشت، برای همین با یکدیگر اختلاف پیدا کردیم تا اینکه او از من خواست دیگر با یکدیگر رابطهنداشته باشیم.

 

این مرد درباره روز حادثه به مأموران گفت: پس از تهیه طناب و چسب به خانه غزاله رفتم. زمانی ‌که دخترش در را برایم باز کرد، او را به اتاقش بردم و پس از روشن‌کردن تلویزیون او را در اتاق حبس کردم سپس به سراغ غزاله رفتم و او را شکنجه دادم.

 

در ادامه تحقیقات، مأموران متوجه شدند امین در سال ٨١ در برلین از همسرش جدا شده است و چند سال بعد به ایران بازگشته و در اصفهان با دختر جوانی وارد رابطه شده است مدتی بعد این دختر از امین شکایت کرد و از او جدا شد، اما در نهایت قبل از رسیدگی به پرونده رضایت داد. امین نیز پس از اقامت در آلمان عکس‌های این دختر را در فضای مجازی منتشر کرد و همین امر باعث شد تا به صورت غیابی به پنج سال حبس محکوم شود.

 

با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست علیه امین صادر شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. در این جلسه که شاکی حضور نداشت، وکیل او با شکایت از امین درخواست دیه کرد. سپس امین در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: اتهام ورود به عنف را قبول ندارم، چون که من کلید خانه غزاله را داشتم و به‌زور وارد خانه او نشدم. ما در فیس‌بوک آشنا شدیم و روز حادثه وارد خانه شده و دست و پایش را بسته و به او آسیب رساندم. در پایان، قضات امین را به ٢٥ سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند، اما دیوان رأی را رد کرد و پرونده را برای رسیدگی بیشتر به شعبه یازدهم دادگاه کیفری ارسال کرد.

 

در ابتدا وکیل غزاله در جایگاه ایستاد و بار دیگر شکایت را مطرح کرد و گفت: دختر موکلم زمان حادثه ١٠ سال داشته است. او درحالی‌که در اتاق حبس شده بوده، فریاد‌های مادرش را می‌شنیده، اما نمی‌توانسته کاری انجام دهد. حالا او از نظر روحی در شرایط بدی به‌سر می‌برد. سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: قبول دارم این زن را شکنجه دادم، اما اتهامات دیگر را قبول ندارم. اين مرد كه حاضر نشد درباره جزئيات ماجرا سخن بگويد خواست او را به خاطر فرزندانش ببخشد.

 

با پایان گفته‌های متهم، ختم جلسه اعلام شد و قضات برای تصمیم‌گیری درباره این پرونده وارد شور شدند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------