خانم دکتر اسیدپاش در منزلش سکته کرد و درگذشت



  اخبار حوادث ,خبرهای   حوادث, حوادث روز

پیکرخانم دکتردندانپزشک که پس ازاسیدپاشی به خاله‌اش تحت تعقیب قرارگرفته و مدتی بعد با سپردن وثیقه سنگین، به‌طورموقت آزاد شده بود، در خانه‌اش پیداشد. 

 گزارش این اسیدپاشی ساعت 3 بعد از ظهر پنجم اردیبهشت سال 95 به مأموران کلانتری 145 ونک اعلام شد. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد اسیدپاشی به خاطراختلاف‌های خانوادگی و از سوی خانم دکتر جوان ایرانی مقیم کانادا رخ داده است.

 

در ادامه نیز عامل اسیدپاشی قبل از سفر به کانادا بازداشت شد. سپس متهم 42 ساله برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. او به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: «من پزشک هستم و همراه خانواده و خاله‌ام در یک ساختمان زندگی می‌کنیم.اما میان من و خاله‌ام اختلاف‌هایی وجود داشت. با توجه به اینکه خانواده‌ام به سفر رفته بودند، ازشدت ناراحتی تصمیم گرفتم خاله‌ام را گوشمالی بدهم. به همین خاطر چند روز قبل اسید تهیه ونقشه‌ام را عملی کردم. پس ازآن لباس‌هایم را عوض کردم و مقداری پول و بلیت سفرم به کانادا را برداشتم و سوارماشین شدم تا به فرودگاه بروم که قبل از فرار دستگیر شدم.»

 

سه ماه پس از این ماجرای هولناک، خانم دکتر با سپردن وثیقه نیم میلیاردی آزاد شد، اما شامگاه شنبه 28 مرداد امسال، پیکراین زن درحالی که به نظرمی رسد بر اثر سکته قلبی جان باخته باشد در خانه‌اش پیدا شد. با دستوربازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت دقیق مرگ مشخص شود .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------