آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

دستگیری فاسد مروج تصاویر غیر اخلاقی



 
 اخبار حوادث - رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی خبر داد
دستگیری فاسد مروج تصاویر غیر اخلاقی در تبریز

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: فرد فاسدی که مطالب و تصاویر غیراخلاقی را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش فارس از تبریز، محمد قاسملو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر رصد و پایش فضای مجازی یک مورد پروفایل در یکی از شبکه‌های اجتماعی که با هدف انتشار عکس و مطالب غیراخلاقی فعالیت می‌کرد، شناسایی که رسیدگی به این امر در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی اقدامات فنی معمول انجام شد و بعد از جمع‌آوری و استخراج مستندات فنی کاربر اینترنتی ایجاد کننده صفحه شناسایی و به این پلیس احضارشد که وی به جهت اطلاع از عواقب انتشار مطالب خلاف قانون و عرف فرهنگ اسلامی از بیان حقیقت خودداری می‌کرد که با ارائه مستندات موجود به ناچار به بزه انتسابی اقرار کرد.

وی افزود: متهم در بیان حقایق اعلام کرد که چند سال پیش به علت رسیدن به لذت اقدام به جمع‌آوری عکس‌های مستهجن و مبتذل از طریق سایت‌های خارجی کرده و با ایجاد صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی اقدام به انتشار آنها برای بدست آوردن لذت شیطانی خود کرده و بعد از مدتی به جهت تکراری بودن و نرسیدن به هدف خود فعالیت در آن شبکه را کاهش دادم.

قاسملو اضافه کرد: نتیجه تحقیقات به مقام قضایی منعکس و ضمن مسدود شدن صفحه مذکور پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به خاطر داشته باشیم که فعالیت، انتشار و جستجوی مطالب و عکس‌های غیراخلاقی منتشره در فضای مجازی ضمن ضربه وارد کردن به فرهنگ ایرانی اسلامی، این محیط را به فضای ناسالم و هرزه تبدیل کرده که اثرات جبران ناپذیری بر روی نوجوانان و جوانان خواهد داشت.
 اخبار حوادث - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------