محاکمه زنی که به خاطر رها شدن از دست شوهر معتادش به صورت او اسید پاشید/می ترسیدم فرزندانم را بکشد



زن جوان از رفتار و آزارهای شوهرش به تنگ آمده بود و دیگر نمی‌توانست او را تحمل کند. پژمان مدام کتکش می‌زد و به برادرش که تازه فوت کرده بود فحاشی می‌کرد.

ایران نوشت: ناسزاگویی‌های پژمان آنقدر ادامه داشت تا اینکه یک ماه قبل خواب برادرش را دید. پسر جوان صورتش را گرفته بود و از پژمان به خاطر کتک‌هایی که به او می‌زد شکایت داشت. همین خواب باعث شد تا مینا در تصمیمی که در سر داشت راسخ‌تر شود و هر بار که شوهرش توهین‌ها را آغاز می‌کرد او بیشتر به تصمیمش فکر می‌کرد.

 

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه ساعت 4 صبح 17 مرداد امسال زمانی که پژمان در خواب بود او مایع تمیز‌کننده را داخل ظرف ماستی ریخت و روی صورت همسرش پاشید. بلافاصله هم با اورژانس تماس گرفت و پژمان به بیمارستان انتقال داده شد.

 

مرد 38 ساله تحت عمل جراحی قرار گرفت و از پوست پایش به صورتش پیوند زدند و از آنجا که در خواب این اتفاق برایش رخ داده بود، چشم‌هایش با نخستین عمل جراحی خوب شد.

 

اما همان روز اول برادرهای پژمان زمانی که از ماجرای اسیدپاشی با خبر شدند از همسر برادرشان شکایت کردند که بدین‌ترتیب مینا همان روز بازداشت شد. اما با توجه به اینکه پرونده پزشکی ناقص بود، مینا با قرار وثیقه آزاد شد.

 

بااین حال زن جوان روز شنبه 4 شهریور برای دومین بار و با اصرار شوهرش برشکایت، بازداشت شد. او روز گذشته زمانی که در مقابل بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفته بود درباره علت اسیدپاشی گفت: «شوهرم دست بزن داشت و مدام توهین و فحاشی می‌کرد. چندین بار خواستم از او طلاق بگیرم اما قبول نکرد.

 

برای همین تصمیم گرفتم کمی تنبیهش کنم تا راضی به طلاقم شود. با همسرم 19 سال قبل آشنا شدم.آن موقع برادرش مستأجر خانه پدرم بود. بعد از مدتی باهم ازدواج کردیم. پژمان قبل از آنکه ازدواج کند اعتیاد داشت اما ترک کرد و بعد از آن به قلیان رو آورد. چهار سال مدام در قهوه خانه‌ها بود که این بار به سراغ شیشه و کراک رفت. او خیلی من و بچه‌هایم را اذیت می‌کرد و برای رهایی از دست رفتارهایش چنین کاری انجام دادم. چند روز قبل در تلگرام خواندم که مرد شیشه‌ای سر بچه‌اش را بریده است. می‌ترسم که این بلا را سر دختر و پسرم بیاورد.»

 

پس ازپایان بازجویی‌ها، متهم روانه بازداشتگاه شد و قرار است پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی، درباره این پرونده تصمیم گرفته شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------