آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عامل جنایت گرگان در یک قدمی چوبه دار



عامل قتل در چهارراه تابلوی گرگان با استیذان حکم قصاصش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت. 

به گزارش جام‌جم، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد سه سال پیش در چهارراه تابلوی گرگان، همسر سابقش را با ضربات چاقو از پای درآورد.

 

وی با بیان این که این فرد با کمک مردم و توسط پلیس دستگیر شد، افزود: پس از تحقیقات و اقرار متهم، حکم قصاص صادر و پس از تائید در دیوان عالی کشور برای اجازه اجرای حکم (استیذان) به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال شد. استیذان حکم این فرد بتازگی به استان ابلاغ و پرونده برای اجرای حکم قصاص به واحد اجرای احکام گرگان فرستاده شد.

 

وی با بیان این که قصاص این فرد با درخواست خانواده مقتول اجرا خواهد شد، افزود: برخلاف آنچه پیشتر در فضای مجازی منتشر شده بود حکم این فرد در ملأ عام نخواهد بود.

 

قتل معروف به چهارراه تابلو و انتشار عکس‌ها و فیلم‌های لحظه مرگ خانم جوان در سال 93، احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد.

 

متهم به قتل به نام «پویا» هم در پلیس آگاهی گفت: مقتول، همسر سابقم بود. چهار سال قبل با هم ازدواج کردیم، اما هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم مشکلمان را حل کنیم بنابراین با بالا گرفتن درگیری و اختلاف‌هایمان تصمیم به جدایی گرفتیم. دیگر با او کاری نداشتم تا این‌که چند روز پیش از حادثه متوجه شدم او با فردی آشنا شده و قصد ازدواج مجدد دارد. خیلی عصبانی بودم تا این‌که روز حادثه چوبدستی و چاقو تهیه کردم و راهی آرایشگاه سابق همسرم شدم. در میان راه همسرم را دیدم و به‌ طرف او حمله کردم و این جنایت رقم خورد.

 

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث رو

تصویر مقتول

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------