پيكر بي‌جان فاطمه در سرويس بهداشتي خانه پدربزرگش پيدا شد



فاطمه، دختربچه پنج ساله فريماني در ساعت ٧ بعدازظهر روز سوم شهريورماه گم شد. آن روز پدربزرگ او كه در همسايگي آنها زندگي مي‌كند، از ٣ نوه خود مي‌خواهد به مغازه سركوچه رفته و برايش شير بخرند. فاطمه نمي‌تواند مانند دو كودك ديگر بدود و به همين خاطر در ميانه راه به خانه پدربزرگ برمي‌گردد تا اينكه در ساعت ٢١:٣٠ خانواده متوجه مفقودي دختر بچه مي‌شوند و به اداره پليس خبر مي‌دهند.

 

سرانجام در ساعت يازده و ٤٤ دقيقه جمعه شب پيكر بي‌جان دختربچه ٥ ساله در سرويس بهداشتي خانه پدربزرگش پيدا مي‌شود، آن هم در حالي كه النگوي طلاي فاطمه را به سرقت برده بودند.

 

به گزارش برنا، سرهنگ علي‌اكبر قرباني، رييس پليس فريمان گفت: «ماموران پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با جسد بي‌جان كودك در خانه روبه‌رو شدند. قاتل يا قاتلان، طلاهاي اين كودك بي‌دفاع را گرفته و او را به قتل رسانده‌اند، يك نفر به عنوان مظنون اين حادثه دستگير شده است و تحقيقات از او ادامه دارد.» دراين مرحله از پرونده شمس، دادستان فريمان به برنا گفت: «تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد و حالا براي اظهارنظر خيلي زود است. پرونده‌اي در اين مورد تحت عنوان مرگ مشكوك تشكيل شده و هنوز موضوع قتل اثبات نشده است و تحقيقات پزشكي قانوني ادامه دارد.»

 

او ضمن تكذيب موضوع تجاوز به فاطمه ادامه داد: «از رسانه‌ها مي‌خواهيم اذهان جامعه را مشوش نكنند تا دستگاه قضايي كار خود را به راحتي انجام دهد.» در حالي كه رييس پليس فريمان موضوع قتل فاطمه را مطرح كرده بود؛ چند ساعت بعد سردار قادر كريمي، فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي نيز در گفت‌وگو با برنا اين طور پرونده را تشريح كرد: «تحقيقات اوليه در اين پرونده حاكي از آن است كه پدربزرگ فاطمه كه در همسايگي آنها زندگي مي‌كند، از ٣ نوه خود مي‌خواهد به مغازه سركوچه رفته و برايش شير بخرند.

 

فاطمه پنج و نيم ساله نمي‌تواند همپاي دو كودك ديگر بدود و به همين خاطر در ميانه راه به خانه پدربزرگ برمي‌گردد و ساعت ٢١:٣٠ خانواده متوجه مفقودي دختر بچه مي‌شوند.» در حالي كه مردم شهر فريمان دچار ترس و وحشت شده بودند و مدام اين پرونده را با پرونده قتل آتنا در پارس‌آباد مقايسه مي‌كردند شمس؛ دادستان فريمان در گفت‌وگو با برنا اعلام كرد: «فاطمه دختر پنج ساله فريماني مورد تجاوز قرار نگرفته و ابعاد اين پرونده با پرونده آتنا اصلاني، دختر پارس آبادي بسيار متفاوت است. هميشه در اينگونه پرونده‌ها بازار شايعات داغ است، فعلا اين پرونده در حد فوت مشكوك گزارش شده و اينكه اساسا اينكه قتل است يا نه مشخص نيست.

 

پرونده در مرحله تحقيقات است و هرگونه انتشار خبر بدون هماهنگي با مراجع قضايي تنها شايعه پراكني است و اساس قانوني و صحت ندارد. فعلا تحقيقات در حال انجام است و نتيجه پزشك قانوني نيامده است.» به گزارش ايرنا، سرانجام ظهر ديروز سردار قادر كريمي، فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اشاره به دستگيري يك زن گفت: «زن سارقي كه جواهرات كودكان را سرقت مي‌كرد به ارتكاب قتل دختربچه پنج و نيم ساله فريماني اعتراف كرده است.» سردار قادر كريمي افزود: «زني كه عامل ربايش و سرقت طلاي كودكان در شهرهاي خراسان رضوي بود ٢ روز پيش در تربت جام دستگير شد و به قتل يك دختربچه اعتراف كرد. متهم به ١٥ فقره سرقت در شهرهاي مشهد، شانديز، تايباد، باخرز و تربت جام نيز اعتراف كرده است.

 

اين زن كه تبعه خارجي دارد و خود مادر چهار كودك است در اظهاراتي تكان‌دهنده به قتل كودك پنج ساله فريماني جمعه شب گذشته در منزل پدر بزرگش اعتراف كرده است. وي در اعترافاتش گفته پس از سرقت النگوي طلاي دختر بچه او را به قتل رسانده و از آنجا فرار كردم.» سردار قادر كريمي گفت: «اين متهم از استان سيستان و بلوچستان به خراسان رضوي آمده و احتمال اينكه در شهرستان‌هاي ديگر سرقت‌هاي مشابه انجام داده باشد، زياد است.» تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

 

 

اخبار  حوادث   -  اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------