قتل یا خودکشی؛پلیس به دنبال کشف راز مرگ زن جوان



مرد جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی مدعی شد دوست خواهرش با انگیزه مالی دست به قتل خواهرش زده است.

 به  گزارش  شرق ؛چند روز قبل مردی با مراجعه به مأموران مرگ زن ٣٩ساله‌ای را که مربی بدن‌سازی بود، گزارش داد و گفت فکر می‌کند خواهرش به قتل رسیده ‌است. در بررسی‌های اولیه پزشکی دلیل مرگ زن جوان مسمومیت با سیانور اعلام شد. همچنین در ادامه تحقیقات فرضیه خودکشی قوت گرفت؛ چراکه بررسی‌ها نشان می‌داد او به دندان‌پزشک خود که مرد میان‌سالی بوده است، علاقه‌مند شده است؛ اما پس از ابراز علاقه، دندان‌پزشک علاوه بر نشان‌دادن واکنش به این ماجرا او را در شبکه‌های اجتماعی نیز بلاک کرده بود و به نظر می‌رسید زن جوان به خاطر این ماجرا، تصمیم به خودکشی گرفته باشد.


به‌این‌ترتیب پرونده از روند رسیدگی قضائی خارج شد؛ ‌اما روز گذشته برادر این زن با مراجعه به دادسرای جنایی تهران یکی از دوستان خواهرش را به‌عنوان قاتل معرفی و درخواست رسیدگی به موضوع را مطرح کرد. به‌این‌ترتیب بازپرس ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی، با طرح شکایت از سوی مرد جوان اظهارات را شنید و ثبت کرد تا دستورات لازم را صادر کند. مرد جوان گفت: حدود ٥٠ روز قبل مادرم فوت کرد و پس از چند روز که برای پیگیری ماجرای انحصار وراثت و انجام کارهای قانونی به خانه خواهرم رفتم، او با من به تندی صحبت کرد و مدعی شد که اصلا خانه‌ای وجود ندارد که بخواهیم آن را انحصار وراثت کنیم، این خانه مال ما نیست و مادرمان آن را فروخته است. این مرد ادامه داد وقتی بیشتر سؤال کردم، خواهرم گفت: خانه را خانمی که دوست مشترک او و مادرم بوده، خریده و دیگر هم پی آن را نباید بگیرم.


وی همچنین گفت: درحال‌حاضر از دوست خواهرم شکایت دارم؛ چون می‌خواهم ماجرا را بدانم و اینکه اگر معامله‌ای انجام شده، چرا من در جریان آن نبودم و اصلا پول آن چه شده است. فکر می‌کنم دوست خواهرم با انگیزه تصرف اموال ما خواهرم را مسموم کرده و او را کشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------