دانشجوی رشته حقوق به قتل ٢ زن اعتراف کرد



مرد سرآشپزی که متهم به قتل زنی شده‌‌ بود، اعتراف کرد علاوه بر زن صاحب رستوران، زن دیگری را هم چند سال قبل کشته‌ است.

معاون قضائی دادگستری استان هرمزگان در تشریح جزئیات رسیدگی به پرونده قاتل سریالی زنان در بندرعباس اظهار کرد: به دستور مقام قضائی کارآگاهان پلیس جنایی در پی اعلام مفقودی دو زن در شهرستان بندرعباس، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی پرده از راز این جنایت‌ها برداشته شد.

 

امانی افزود: خانواده زنی ۳۵ساله که مدیر یکی از رستوران‌های واقع در مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس بود، با مراجعه به مأموران انتظامی از مفقودشدن او خبر دادند که پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد این زن دو روز پیش از مفقودشدن با مردی جوان به نام محمدرضا مکالمات تلفنی داشته است.

 

محمدرضا از سوی مأموران شناسایی و بازداشت شد؛ هرچند او ابتدا مدعی بود خبری از زن گمشده ندارد اما بعد در بازجویی‌های فنی پلیس اعتراف کرد و گفت من زن جوان را به قتل رساندم.

 

متهم به قتل که سرآشپز رستوران و دانشجوی رشته حقوق است، سعی داشت به‌واسطه اطلاعات حقوقی و قضائی خود از بیان واقعیت طفره برود اما وقتی در تنگنای اطلاعاتی قرار گرفت، جزئیات را تشریح کرد.

 

متهم بعد از تشریح جزئیات قتل زن جوان اعتراف کرد پنج سال قبل هم زن دیگری را به قتل رسانده ‌است و جزئیات آن را هم بیان کرد اما از آنجا که زمان زیادی از قتل گذشته ‌است، مأموران اعترافات او را همچنان مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

امانی معاون قضائی دادگستری استان هرمزگان ضمن تأیید اين خبر تصریح کرد: متهم در اعترافاتش اظهار کرده: «قربانی را که مدیر یک رستوران بود به دلیل اختلافات مالی به قتل رساندم، قرار بود با مشارکت مقتول رستورانی را افتتاح و راه‌اندازی کنیم. مبلغ ۱۰‌ میلیون تومان به او قرض دادم که مقتول همواره از عمل به تعهدات خود و بازپرداخت مبلغ مورد نظر طفره می‌رفت تا اینکه نقشه قتل را طراحی کردم و به بهانه‌ای قربانی را به خانه خود کشاندم و به وسیله چاقو چند ضربه به وی زدم، سپس جسدش را مثله و در یک سطل زباله جاسازی کردم».

 

این مقام قضائی در ادامه خاطرنشان کرد: در جریان تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شده قاتل پس از به‌قتل‌رساندن قربانیان خود جواهرات آنها را به مال‌خر فروخته است.

 

این متهم تاکنون به ارتکاب دو فقره قتل در بندرعباس اقرار کرده است. به گفته معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، کارآگاهان احتمال می‌دهند متهم در قتل‌های دیگری دست داشته باشد و هرچند وی قصد دارد با داستان‌سرایی روند تحقیقات را به انحراف بکشاند، اما بازجویی‌ها به منظور رمزگشایی از اظهارات ضدونقیض وی همچنان ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------