شناسایی سارقان از روی کاپشن



چهار سارق نقابدار که به زور وارد خانه همسایه روبه‌رویی‌شان شدند و پس از بستن دست و پای زن و شوهر جوان، اموال آنها را دزدیدند هرگز تصور نمی‌کردند از روی رنگ کاپشن‌شان شناسایی شوند. 

به گزارش جام‌جم، چندی پیش گشت کلانتری گیلاوند به چهار پسر افغان مشکوک شد و آنها را تحت تعقیب قرار داد. دو نفر از آنها متواری شدند اما دو نفر دیگر که صورت‌های خود را پوشانده بودند در دام پلیس افتادند. در بازرسی بدنی از آنها، مقادیری طلا و پول به دست آمد اما آنها مدعی بی‌گناهی شدند.

 

چند ساعت بعد، زن و شوهری جوان به کلانتری مراجعه کردند و گفتند چهار مرد با صورت‌های پوشیده، وارد خانه‌شان شده‌اند و پس از بستن دست و پایشان، طلا و پول‌هایشان را دزدیده‌اند. مرد جوان گفت: «در خانه بودیم که زنگ حیاط به صدا درآمد. در را باز کردم اما ناگهان چهار پسر نقابدار وارد شدند و پس از ضرب و شتم من و همسرم، دست و پایمان را با دستبند پلاستیکی بستند و هر دویمان را به زور در یکی از اتاق‌ها انداختند. سپس سراغ طلا و جواهرات همسرم و پول‌های نقد رفتند و آنها را به ارزش شش میلیون تومان با خود بردند. ما بسختی توانستیم دست و پایمان را باز کنیم.»

 

با ثبت این اظهارات، سارقان و شاکیان مواجهه حضوری شدند و زن شاکی از روی رنگ کاپشن، سارقان را شناخت. با محرز شدن سرقت، پرونده برای صدور حکم در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 

صبح دیروز، مالباخته‌ها به دلیل اعلام بخشش، در جلسه حضور نداشتند. دو متهم اما به نوبت در جایگاه ایستادند و بار دیگر اظهار بی‌گناهی کردند. آنها گفتند: «ما نگهبان باغ روبه‌رویی بودیم اما اصلا در سرقت نقشی نداشتیم و بی‌گناهیم.» این در حالی است که هر دو متهم با پرداخت چهار میلیون تومان، رضایت مالباخته‌ها را جلب کرده‌اند. در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و هر دو متهم را به جرم سرقت مقرون به آزار به ده سال حبس محکوم کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------