جزئیات قتل دختر یک ساله توسط پدرش



مرد جوان که در یک درگیری مرتکب قتل شده بود، با خوراندن مرگ موش به دختر یک ساله اش به زندگی او پایان داد. 

به گزارش میزان، با اعلام گزارش کلانتری ۲۶ رحمت در شیراز مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد منجر به فوت مردی ۳۴ ساله، کارآگاهان دایره پنجم اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شیراز تحقیقات خودرا برای یافتن قاتل و علت وقوع قتل آغاز کردند.

 

یک روز پس از وقوع قتل، مسئولان بیمارستانی در شیراز در تماس با پلیس از انتقال فردی به نام رامین توسط اور‍‍‍‍ژانس به بیمارستان خبردادند درحالیکه وی از ناحیه گردن؛ سینه و دست‌ها با چاقو دچار جراحات شده بود.

 

با حضور ماموران و پس از انجام مراقبت‌های لازم درمانی و ترخیص از بیمارستان، رامین به پلیس آگاهی انتقال داده شد که در تحقیقات به قتل مهدی با استفاده از چاقو اقرار کرد.

 

رامین پس از آنکه لب به اعتراف گشود در خصوص انگیزه قتل مهدی گفت:حدود یک سال قبل با مقتول اختلاف داشته و توسط مقتول مجروح شده است و به تلافی اقدام مهدی، از او انتقام گرفتم و روز حادثه با چاقو او را زدم.

 

در ادامه تحقیقات با اعترافات متهم یک قبضه کارد آشپزخانه از متهم کشف و ضبط شد.

 

طبق اعلام پلیس آگاهی شیراز، گزارش اولیه کلانتری ۲۶ رحمت از احتمال مشارکت برادران رامین در قتل مهدی حکایت داشت که در این مرحله کارآگاهان، سه نفر از برادران متهم را احضار و مشخص شد که هیچگونه نقشی در قتل مهدی نداشته اند و قتل توسط رامین به تنهایی صورت گرفته است.

 

رامین، قاتل انتقامجو در ادامه رسیدگی به پرونده اش این بار پرده از راز دیگری برداشت و گفت: پس از قتل مهدی سایه مرگ و اعدام را بالای سر خود دیدم و در این مدت آوا دختر یک ساله ام را مجسم می‌کردم که چگونه با یتیمی و بدون داشتن پدر زندگی خواهد کرد و تصممیم گرفتم برای اینکه آوا بدون پدر، بزرگ نشود دخترم رابه قتل برسانم و خودم نیز خودکشی کنم.

 

متهم در خصوص نحوه قتل آوای یکساله گفت: با خرید مرگ موش و محلول کردن آن در آب سم را کم کم به دهان دخترم ریختم و آوا هم تمام سم موش را خورد و هنگامی که آوا جان داد. با تیغ موکت بری خودم را از ناحیه گردن؛ سینه و دست‌ها مجروح کردم که با تماس افراد رهگذر به بیمارستان منتقل شدم.

 

در ادامه جسد آوا کشف و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------