پسر نوجوان شاهد چه جنایتی بود که خواهرش برای لو نرفتن آن،او را سربه نیست کرد؟



مأموران پلیس شهرستان «گالیکش» استان گلستان که در جست‌و‌جوی پسربچه گمشده بودند سرانجام جسدش را در انبار خانه‌شان و زیر توده کاه پیدا کردند.

 ایران نوشت:کارگر دامداری نیزپس ازبازجویی، اعتراف کرد به دستورخواهرمقتول، نقشه قتل را اجرا کرده است.

 

 این پسرنوجوان شامگاه 5 شنبه گذشته بعد از خارج شدن از خانه به‌طور اسرارآمیزی ناپدید شد تا اینکه خانواده‌اش پس ازناامیدی از یافتن اوبه پلیس مراجعه کرده وکمک خواستند.

 

بلافاصله تحقیق از افرادی که به نوعی با او ارتباط داشتند آغاز شد و سر انجام با گذشت چند ساعت یکی از کارگران دامداری که متعلق به پدر نوجوان بود دراعتراف‌های تلخ وهولناکش ماجرای قتل او را فاش کرد.بعد هم محل پنهان کردن جسد قربانی جنایت را نشان داد.سرهنگ مسعود فروزان نیا- جانشین فرمانده انتظامی گلستان- در این باره گفت: در کمتر از 10 ساعت، متهم به قتل اعتراف کرد و مأموران دریافتند متهم مرد 27 ساله که به‌عنوان کارگر در دامداری مشغول به کار بوده و اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته، پسرک را با همدستی دو دوستش به قتل رسانده است.

 

عباس عرب- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش- نیزگفت: شواهد و قرائن نشان می‌دهد نوجوان گالیکشی شاهد ماجرایی بوده که ترس از فاش شدن همین ماجرا، منجر به قتلش شده است.

 

به گفته وی پس از ساعت‌ها جست‌و‌جوی مردم و نیروهای هلال احمر در مناطق جنگلی اطراف روستای محل زندگی او جنازه این نوجوان را در انبار کاه خانه‌شان در حالی که زیر کیسه‌های بزرگ کاه توسط قاتل پنهان شده بود، پیدا کردند.دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش گفت: بر اساس اظهار نظر اولیه پزشکی قانونی این کودک بر اثر اصابت جسم سخت به پشت سرش به قتل رسیده است.

 

مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان هم در این باره گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی که توسط مأموران انجام شد به ارتکاب قتل نوجوان 13 ساله اعتراف و انگیزه اصلی این جنایت را دستور خواهر مقتول و دادن وعده‌های مالی برای انجام این جنایت عنوان کرد.متهم که مصرف‌کننده مواد مخدر - شیشه- است، گفت: مقتول را در همان انبار کاه و در حال انجام کار و با وارد کردن ضربه تبر به قتل رسانده است.

 

متهم پس از ارتکاب قتل، جسد را با مشارکت خواهر مقتول و یکی از دوستان خانوادگی آنها در زیر بسته‌های کاه پنهان کردند که در تحقیقات انجام شده جسد کشف شد.در حال حاضر متهم اصلی پرونده به همراه خواهر مقتول و فردی که این دو نفر را در پنهان کردن جسد کمک کرده بود توسط پلیس دستگیر شده‌ وتحت بازجویی هستند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------