دستگیری عاملان جنایت شهرستان خاش در یزد



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری عاملان نزاع خونین تیر ماه سال 95 در شهرستان خاش، که منجر به فوت 3 نفر و مجروحیت 3 فرد دیگر شده بود، در استان یزد خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سردار "محمد قنبری" با اعلام این خبر، گفت: در پی درگیری مسلحانه در تاریخ 19 تیر ماه سال 95 در شهرستان خاش، افرادی مسلح اقدام به تیراندازی به سمت تعدادی از شهروندان کرده و سپس از محل متواری شدند که طی این تیراندازی 3 نفر فوت و 3 فرد دیگر نیز به شدت مجروح شدند. 

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و پس از تحقیقات گسترده در این خصوص، موفق شدند عاملان این جنایت هولناک که در استان یزد مخفی شده بودند را شناسایی کنند.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از شناسایی دقیق محل اختفاء متهمان در شهرستان یزد، پس از اخذ نیابت قضائی به یزد عزیمت و با همکاری ماموران پلیس آگاهی این استان، در یک عملیات برنامه ریزی شده و غافلگیرانه 7 متهم این پرونده را در منزلی دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و انگیزه خود را از این جنایت اختلافات مالی عنوان کردند. 

 

گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------