تجاوز معلم زن به شاگردش + عکس



راز رابطه غیر اخلاقی معلم ریاضی زن با دانش آموزش توسط دختر معلم برملا شد و پلیس آموزگار را بازداشت کرد. 

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از میرور، «آلبرتا پادیلا» معلم ریاضی 52 ساله آمریکایی که در پارک و منزل خودش با دانش آموز پسر 17 ساله‌اش روابط جنسی نامشروع برقرار می‌کرده پس از گزارش دختر وی به پلیس، دستگیر و زندانی شد.

 

روابط غیر اخلاقی این 2 از زمانی آغاز شده که سال گذشته معلم ریاضی یک سری کلاس‌های درس خصوصی فوق برنامه برای دانش آموزش می‌گذارد.

 

این معلم دبیرستان جانسون شهر «سن آنتونیو»، به جرم برقراری روابط غیراخلاقی بین معلم و شاگرد توسط پلیس تگزاس بازداشت شد و هم اکنون با مجازات 20 سال حبس روبرو است.

 

بر اساس گزارش پلیس و شواهد و مدارک ارائه شده از سوی دختر پادیلا به پلیس که شامل صدای ضبط شده مکالمات این معلم و شاگرد نیز می‌شد، خانم معلم هدایایی مانند لباس و موبایل برای شاگردش خریده و بارها او را به رستوران های مختلف دعوت کرده و همچنین اجازه داه بود که پسر شبها در منزلش بخوابد.

 

خانم معلم در اداره پلیس اعتراف کرد که تا موقع دستگیری، بیش از یک سال و نیم بوده با شاگردش روابط غیراخلاقی داشته و هنگام دستگیری نیز به قصد برقراری رابطه جنسی به همراه شاگردش به پارک رفته بوده که پلیس تگزاس به او مهلت این کار را نمی‌دهد.

 

  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث  ,حوادث  روز

 

  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث  ,حوادث  روز

 

  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث  ,حوادث  روز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------