رهایی عنکبوت زرد از اتهام آزار سریالی زنان



  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث ,مجرم مشهور به عنکبوت زرد

مجرم مشهور به «عنکبوت زرد» که به اتهام آزار و اذیت چهار زن پای میز محاکمه ایستاده بود، با موشکافی ماجرا از سوی قضات دادگاه و کشف مدارک جدید از مجازات اعدام رها شد. تصویر رهایی عنکبوت زرد از اتهام آزار سریالی زنان

به گزارش جام‌جم، پاییز 95، زنی متاهل به یکی از کلانتری‌های پایتخت مراجعه کرد و گفت: «مدتی قبل دو نفر از دوستانم به نام‌های لیلا و سمیه سراغم آمدند و گفتند مردی جوان و ثروتمند به نام سعید آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و از این کار خود فیلم تهیه کرده است. برای کمک به دوستانم با سعید قرار گذاشتم، اما او به بهانه پس دادن فیلم، مرا به ویلایش در سرخه‌حصار کشاند و با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد.»

 

با ثبت این شکایت، دستگیری سعید به جریان افتاد و همزمان لیلا و سمیه نیز مورد تحقیق قرار گرفتند. ابتدا لیلا به ماموران گفت: «فروردین 94 برای خرید به یکی از سوپرمارکت‌های تهران رفته بودم و با سعید آشنا شدم. مدتی با هم دوست بودیم تا این‌که به تصاویر خصوصی‌ام دست پیدا کرد و با تهدید به انتشار آنها، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. من آن زمان متاهل بودم و این اتفاق باعث طلاق و افسردگی‌ام شد.

 

از ترس آبرویم به پلیس مراجعه نکردم و ماجرا را به دوستم سمیه گفتم.» سپس سمیه گفت: «برای کمک به لیلا و پس گرفتن فیلم با سعید قرار گذاشتم. روز حادثه، همراه لیلا و کودک خردسالم به خانه سعید در یکی از شهرهای اطراف رفتیم. داشتیم حرف می‌زدیم که ناگهان سعید، کودکم را از پنجره آپارتمان به بیرون گرفت و گفت اگر تن به نیت شومش ندهم، او را پرت می‌کند.»

 

سعید 35 ساله پس از مدتی دستگیر شد و برای محاکمه در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی مستشار حشمت‌الله توکلی قرار گرفت. او در هر دو جلسه غیرعلنی دادگاه خود را بی‌گناه دانست و گفت: «ارتباط من با شاکیان فقط در حد دوستی ساده بود و هیچ آزار و اذیتی انجام ندادم.»

 

با پایان محاکمه، قضات وارد شور شده و متهم را از آزار و اذیت چهار زن تبرئه و به جرم برقراری ارتباط نامشروع به صد ضربه شلاق حدی، 18 ماه اقامت اجباری در شهری دورافتاده و 180 ساعت کار در خدمات عمومی شهرداری محکوم کردند.

 

قاضی حسین اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه درباره حکم صادره گفت: «در این پرونده با سه ادعای اصلی از سوی شاکیان روبه‌رو بودیم که با دقت و حساسیت بالا مورد بررسی قرار گرفت و نادرست بودنشان محرز شد. نخست این‌که یکی از شاکیان گفته بود متهم، کودک خردسال او را از پنجره خانه به بیرون گرفته بود، اما در تحقیقات هیچ‌کدام از ساکنان آپارتمان این موضوع را تائید نکردند. مورد دوم، ادعای وجود رد ناخن یکی از شاکیان روی دیوار خانه متهم بود. این موضوع نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفت و مشخص شد رد روی دیوار ناشی از مقاومت انسان نیست.

 

در سومین مورد نیز یکی از شاکیان مدعی شده بود متهم او را سوار ماشین کرده و به زور به ویلایش در سرخه‌حصار برده بود. در این منطقه گیت‌های بازرسی دقیق در مسیر عبور خودروها وجود دارد. پس از بررسی دوربین‌ها، ماموری را که در لحظه عبور خودروی متهم در گیت حضور داشت، احضار کردیم. او پس از شناسایی چهره متهم و شاکی گفت آن روز شاکی، رفتار شک‌برانگیزی نداشت.»

 

اصغرزاده با تاکید بر این مدارک، افزود: «این پرونده از پیچیدگی‌های فراوانی برخوردار بود، اما درنهایت با توجه به مدارک مهم به دست آمده، متهم از تجاوز به عنف تبرئه و از اعدام رها شد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------