دستگیری 17 موتورسوار که موادمخدر را با دهانشان حمل می‌کردند



رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان از کشف 59 کیلوگرم انواع موادمخدر در سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال 17 موتورسیکلت‌سوار که در دهان خود موادمخدر را آب‌بندی کرده بودند، دستگیر شدند. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ هادی نجفی دوشنبه 27 شهریور در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان، گفت: امسال 42 کیلوگرم تریاک، 2 کیلوگرم هروئین، نیم کیلو شیشه، 2 کیلوگرم حشیش و 13 کیلوگرم گُل، شیره‌سوخته و سایر موادمخدر در همدان کشف شده است.

 

وی از دستگیری هزار و 547 خُرده‌فروش موادمخدر در سالجاری خبر داد و با بیان اینکه 203 معتاد در این زمینه دستگیر و روانه زندان شده‌اند، افزود: 13 باند در این ایام منهدم شده است.

 

نجفی ادامه داد: طی هزار و 428 عملیاتی که پلیس مبارزه با موادمخدر در سالجاری انجام داده، 7 هزار و 400 عدد قرص ترمادول کشف و ضبط شده است.

 

وی یادآور شد: امسال 34 فقره طرح پاکسازی محلات مختلف از حضور معتادان انجام شده و 18 مورد از محورهای مواصلاتی همدان نیز کنترل شده است.

 

نجفی از توقیف 46 دستگاه خودرو در سالجاری خبر داد و اضافه کرد: 17 موتورسیکلت‌سوار نیز که در دهان خود موادمخدر را آب‌بندی کرده بودند، دستگیر شدند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی همدان می‌خواهیم برای شناسایی افرادی که موادمخدر را با دهان خود حمل و در صورت مشاهده پلیس آن را می‌بلعند، همکاری لازم را داشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------