ادعاهای عجیب مرد میانسال در پرونده آزار و اذیت دختر ١٩ ساله



مرد ٤٩ ساله که به اتهام زندانی‌کردن و آزار و اذیت دختر جوان دستگیر شده است، در دادگاه ادعا‌های عجیبی را مطرح کرد. این مرد در حالی‌ که اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت را رد کرد، مدعی شد که دختر جوان او را فریب داده و با اسم و مشخصات ظاهری یک پسر به خانه او آمده است.

 به  گزارش شهروند؛ ١٩شهریور ماه امسال مرد جوانی به شعبه هشتم دادگاه کیفری تهران رفت و از آدم‌ربایی و آزار و اذیت دختر جوانش از سوی مرد فریبکار پرده برداشت.

 

مرد جوان پیش روی قاضی اصغرزاده عنوان کرد: «دخترم روز  ٢ شهریور ماه برای گرفتن کارنامه‌اش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت تا این‌که چند روز قبل او را در یک بیمارستان پیدا کردم و شنیدم در این مدت در خانه یک مرد فریبکار زندانی بوده و هدف آزار و اذیت‌های او قرار گرفته است.»

 

سپس دختر جوان که مرجان نام دارد، گفت: «٢ ماه قبل در یکی از شبکه‌های مجازی با جوانی به نام شاهین ٢٥ساله دوست شدم و پس از اصرارهای پسر جوان که تصمیم به ازدواج داشت، روز دوم شهریور ماه زمانی که برای گرفتن کارنامه‌ام از خانه خارج شدم به دیدن شاهین رفتم اما در محل قرار با مرد ٤٩ ساله‌ای روبه‌رو شدم که ادعا کرد از سوی شاهین آمده تا مرا به دیدن شاهین ببرد. مرد غریبه در مسیر یک خوراکی به من داد که پس از آن بیهوش شدم و وقتی چشمانم را باز کردم، متوجه شدم که هدف آزار و اذیت این مرد قرار گرفته‌ام. پس از آن او با کتک‌کاری‌هایش مرا مجبور می‌کرد که کارهای خانه‌اش را انجام دهم تا این‌که یک روز با دادن یک لیوان آب بیهوش شدم و زمانی که در بیمارستان به هوش آمدم، متوجه شدم به مدت ٧ روز بیهوش بودم و مرا در یک پارک پیدا کرده‌اند.»

 

کارآگاهان اداره ١٦پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران برای دستگیری این مرد وارد عمل شدند و با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند روز ٢٥ شهریور ماه این مرد ٤٩ساله را دستگیر کنند. مرد ٤٩ ساله که نام اصلی‌اش ناصر است روز گذشته پیش‌ روی قاضی اصغرزاده قرار گرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 

ناصر گفت: «٢ ماه قبل در یکی ازشبکه‌های مجازی با پسر جوانی آشنا شدم و پس از مدتی قرار شد همدیگر را ملاقات کنیم. روز دوم شهریور ماه پسر جوان به محل قرار آمد و وقتی به خانه من رفتیم، تازه متوجه شدم که وی یک دختر است. این دختر ادعا کرد دو جنسی است و به خاطر همین با خانواده‌اش مشکل دارد و نمی‌خواهد به خانه بازگردد. پس از مدتی به خاطر علاقه‌ای که به هم پیدا کردیم به دادگاه خانواده رفتیم و خواستار ازدواج بدون اجازه پدر و مادر مرجان شدیم.

 

دختر جوان با خواسته خودش در خانه من زندگی می‌کرد و حتی یک‌بار ادعا کرد كه با پسر جواني در اصفهان آشنا شده و به آن‌جا سفر کرد تا او را ملاقات کند. او پس از چند روز به خانه‌ام برگشت و ادعا کرد پسر جوان در کار قاچاق موادمخدر فعالیت داشته و او را هدف آزار و اذیت قرار داده است.» ناصر ادامه داد: «من مدتی است که از همسرم جدا شدم و به تنهایی زندگی می‌کنم و از روز نخست نمی‌دانستم که با یک دختر در ارتباط هستم. ماجرای مسموم‌کردن و آدم‌ربایی را هم قبول ندارم.»

 

مرجان پس از شنیدن اظهارات ناصر به قاضی پرونده‌اش گفت: «این مرد یک دروغگو است و از روز اول که با من طرح دوستی ریخت تا الان دروغ می‌گوید. من در این مدت در خانه او زندانی بودم و تنها یک‌بار برای خرید مواد مخدر لباس پسرانه به من داد که کسی مزاحمم نشود و فقط همان روز من لباس پسرانه پوشیدم.»

 

قاضی اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران در خصوص این پرونده به «شهروند» گفت: «برای بررسی‌های بیشتر در این پرونده دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین تحقیقات درباره سفر دختر جوان به اصفهان و هویت‌های دختر جوان و متهم پرونده در شبکه‌های مجازی در دستور کار ماموران قرار گرفته است. این در حالی است که سه زن دیگر نیز با مراجعه به دادگاه ادعا کردند که از این مرد شکایت دارند که در این مرحله تحقیقات ادامه دارد و آنها برای طرح جزییات شکایتشان به پلیس آگاهی رفتند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------